Protokoll 20/2 2007

Caradhras 20/2-07: Semlor!

Idag är det fettisdag och därför semeltema. Sara vispar grädde och mosar frusen mandelmassa. Olof har bakat kärleksmums med skum men god glasyr. Martin anser att 3310 är den bästa mobilen som någonsin gjorts. Yay Semlor! Man ska inte skratta, nysa eller andas om man har florsocker för nära. Martin tar kort på min hårbotten. Paris har blivit för kommersiellt.
/Éowyn
Jag har återtagit boken. Det var länge sedan. Jag har en spricka i foten. Stackars mig, jag skulle ha åkt skidor nästa vecka. Självömkan är väldigt bra. Semlan var mycket god. Diverse diskussioner som jag inte deltar i. Nu ska jag ta lite mer semla. /Hjortrongull Wieeeee Lisa (gollum gollum) har tagit boken. Det diskuteras religion. Olof har ett ytterst charmigt och stiligt ansiktsuttryck när vi pratar om orenhet i andra moseboken. Olof har verkligen ett stiligt leende^^. Oh nu pratas det om Rom och Sara (Fimbrethil) blir lite extatisk. Örnen skall besudlas säger Fredrik. De i fönstret pratar om byxor och här nere pratas det fortfarande om religion. [sen har lisa skrivit något om öron som dör, med jag ser inte vad det står]. Nu pratas det om. Jaaa! Feminism i Midgård! Okej tema är bestämt tema. Tema är: Nått med Musica[jag har ingen aning om vad det står]! Gollum är AIKare. Vilket inte Pippin är, han är hammarbyare. Now Gollum goes bye bye!
/Gollum Nu har många gått. Men några är kvar. Majoriteten av dem ligger i fönstret och pratar om bröst. Hedvig sitter i soffan och språkar sig. Som valigt. Jag sitter och ritar. Fiona har kommit och diverse caradhras-medlemmar försöker övertala henne att äta fyra månader gamla scones. Sedan måste vi övertala Simon att inte äta de kvarvarande semlorna. För de ska Sanna och Hillevi få. Så det så.
/Findulias

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

