Föreningslokalen är vår!

Den 10 augusti genomförde Fredrik aka. Turin en hjältemodig kupp. Dagar efteråt kunde följande medelande läsas i kollegan Gildors mailbox:

Caradhras har vunnit en seger över den onda elevkåren! Den hemliga agenten
tog sig in på fiendens område och charmade expiditionen så att jag kunde
utföra mitt uppdrag, Föreningslokalen är VÅR! Vini vidi vinci! Heh!
Creds till mig! (Egot är i sitt esse kl. 0303 )

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Föreningslokalen är vår!

  1. Turin skriver:

    Ah, det var som när jag dödade draken! Känslan av att besegra ondskan* och korruptionen**.
    Vad tycker ni om mina nya rekryter? Visst är som finna? Hehe, Caradhras kommer aldrig att bli sig likt.. Men allt måste förändras i en dynamisk värld!
    (* Pella, fast vi tycker om dig ändå! ) ( ** Kåren! Fick muta dem med två kronor och en stulen tärning för att få köpa två randiga block! )

Kommentera

