Protokoll 18/9 2007

Caradhras 18/9-07

 

JAG FYLLER ÅR!

Vi måste köpe en tekanna, men jag har en som Caradhras kan få^^. Yay! Det har pratats lajv (alltså ingenting att ntoera) William och Simon är här av de gamla och lajvare 1 och 2 samt Linda, Staffan, Fredrik, Sara

********************

* Lisa 17 år *

********************

Nu berätta Sara omGarum. En jättäcklig rätt man gjorde i Rom, Nu pratar vi Rom, okej nu är Sara verkligen igång. Resten av C sitter nollställda där

i alla fall min tårta var faktiskt ätbar! coolt! Simons strumpor är väldigt coola. blå, ljusblå strumpor med mörkblåa stjärnor. Simorn sade till mig en gång att para ihop strumpor är lite meditativt. Mycket klokt.

ÄLSKADE ORDfÖRANDE LINDA!o< för Felix fortfarande som inte vispade grädden snabbt. Nu har Sanna och jag pratat om telefonförsäljarjobb. Angående barn. Saras syster har köpt en yakuzzi där man kan vara 2 pers och 4 barn i och bada. Eller som

KRAM KRAM C

( 1 år kvar, 1 år kvar tills jag är 18!!!!!!!!!)

okej en sista grej

William : Jag jobbar som datasystemoperatör på I.C.A (aj,ce,ej,) = (Ica)

Tjingeling!

————————————–

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

