Protokoll 2/10 2007

Caradhras 2/10-07

 

Jag har glömt boken så jag får skämmas och skriva som straff. Linda och Erika som borde ha bakat har inte gjort det men Felix har bakat! Oblivion är tydligen kul. Fanfics är kul. Kladdkakan är slut. Tjock Morran med rött läppstift. Läskigt.Hej hopp Gildor här, sitter och styr upp diskussionen. Nu pratat vi om Tolkien och fenomenet Tom Bombadill. Hur hade Caradhras överlevt om hela serien var skriven på Ohlmarks Bombadill-språk. Lull Lull! Tema till nästa vecja: Alternativ ringbärare (mitt förslag!!!)
Tema om två veckor: Alster. Vi driver med Williams alster från förra året (hober uppifrån på Bilbos firande) ALLT ÄR FELIX FEL! William är officiellt befriad från det. Nu kom Floppy. Jag har tenta på fredag, Fatta! Jag måste sitta och lära mig 500 fucking satsmönster! Fredrik kommer sova i saccosäck på fredag och Felix i en fåtölj! Detta ska jag inte se till att det följs för JAG HAR TENTA PÅ FREDAG!!! Alla kineser kommer gå ut och fira!!! ÖL!!! Nej, det kom inte från mig… typ. Nu pratas det om lajv igen. Allt är Felix fel. När man ska elda upp folk måste man elda de feta först och sedan hjälper fettet till att elda upp resten. Nazism, Fachism och dagis i genusperspektiv. Sara sätter upp serier i taket. Potter Potter Wealey Weasley. Folk som läser latin på universitetet brukar vara lite…. speciell… FILIPPA RÖKER!.. typ. Språklärare är i en egen kategori. En kram av Valmo motsvarar 100 på stresskalan (från 1-100) Felix är ny bullmamma. Han ler! “jägare och samlare” kan höras fel och bli “jägare och Sammare” Deras schema vs vårt. William är konstigare än oss. Han har overall. Jag har fått nya tidningar av Hilly! Feffes läxa tills i morrn: Andra kläder än svarta.

———————————————–

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

