Protokoll 8/1 2008

Caradhras 8/1-08

Årets första möte! De andra stal “min” choklad! [Tema]Felix har fortfarande inte valt alias. jag är oxe… det var Hitler också… jag skulle bli en bra diktator tycker de andra… Te och kakor till folket.

Stort problem. Orka riva loss et Papper… Caradhras killanran planerar störta matriarkatet och ta över makten. microsoft är ondska. Om man skriver in “Failure” på google kommer man till Vita huset. Danny Wallace är bäst!

Be Good!

Heja schweizergardet vatikanen måste ha världen lägsta nativitet och världens högsta motalitet.

Tråkigt med sammanfattning…

Alvers fenimitet. Fins det homosexuella alver i Midgård? Aragorn och Legolas är så här tajta,

William2 “Jag känner många Bögar men…”

Martina “Jag känner många invandrare”

William2 “Jag lyssnar på negerdunk så jag är inte rasist”

Alver är antingen infertila eller har aldrig sex. Dvärgar måste vara homosexuella i större utsträckning än andra. Sjömanssyndromet…

“Efter några veckor i celibat blir till och med köttfärslimpan attraktiv”

“Man stog i falang och petade på varandra med”, “stora jävla sköldar”

“Tränger igenom” “hrumpf, hrumpf”

Varför är alver feminina? Är det feminina? Eller är de bara stiliga. “De grekiska bysterna, Michelangelo”. Vackra män, greker tydligen (Feli, William2)

Rumpan är för hårig…

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

