Protokoll 5/2 2008

Protokoll 5 februari 2008

Någon någon har köpt semlor. Jag tror att det är fluff^^. Vi pratar om snygga killar. Här idag nu klockan 16.38 är William2, Felix [tema], Oda, Sara och jag.

William2 vill klippa sig. Men han har det här dilemmat att hans föräldrar vill att han klipper sig men de vill inte betala för det Tadadadadam! Alltså så får en vän klippa honom. För han vill ha en enkel frisyr. Nu pratar vi om hemska småbarn. kära nån. Att småbarn inte bara kan vara snälla.

Sanningen uppdagas om småbarnen! Alla hatar att läsa för småbarn. Antingen så kan de historien utantill eller så lyssnar de inte. Ååh, de flesta har läst boken någon här. Sara klarar inte av ormar.

Buppiduppibupip. Getostfarmarn ser mer ut som en get för Det varje. Jag vill ha ett landställe i Norge! Det måste seriöst vara det vackraste landet någonsin^^. Där ska jag tälta i sommar. Ååh, alla pratar om sitt landställe . Jaa, det kanske vi glömt säga att Saras bror är Caradhras officiella präst.

William2 syr. Det är jätte gulligt tycker jag. Överhufvudtaget folk som syr är jätte gulligt. Nu pratar vi om pesthundarna.

WILLIAM är här. Runt klockan 5 sisådär. Sara syr en grunkemojs till williams ipod. Tacka vet jag att jag hade syslöjd. William sydde en tvångströja till sin bror i syslöjden när han gick i 9an. Jag gjorde ju en gitarr då oavslutad. Okej nu så har vi värsta connections här. Odas mamma brukar alltid prata om en kille som sydde en tvångströja till sin lillebror. GISSA vem det var. Taddadadadaaaaam!

ß——- inte william

Vi pratar stickning…….. Oj ambitiösa människor med långa projekt. Oda har hemliga mordiska lustar inom sig. När hon såg sin katt som hade tagit sönder hennes halsduk.

Vi älskar Douglas Adams!!! Massa olika teorier. Jag älskar Mikael Niemi.

Säg åt Sandra i kåren att vi ska ha pengar. Hälften av C behöver grädde.

Idag så har Oda gula byxor. Då så kom en man fram till honom GULT är FULT men det är också vänskapens färg. (helt random man). Åhåhåhå bästa historien på hela dan. (I och för sej så har jag inte pratat med någon på hela dan)

Åååh nu pratar vi om tyngdacceleration. William menar att de inte har någon aning om hur avancerat det där egentligen är. Fan för att förenkla kraftystem…

Sara säger att hennes hår luktar fel, det luktar inte kokos längre. Måste vara att hon använt fel schampo.

Sara vill ha en docka för 2.4 inte bra inte bra X.x. Alla Williams är snälla. Så nu ska vi inte diskriminera någon. Lilla Cloud som punkemo. Guu vad gulligt.

Nu kikar William 2 över axeln tror jag. Hmm. Fast jag tänker inte vända mig om och titta hmhm.

Sephiroth är laboratorieuppfödd. William 2 om william. När du har lisas hatt så skulle du kunna passa in i brokeback mountain. ^^.

Vilken linje går man efter mattelinje i gymnasiet?

x^2 + px + q ó x = – (p/2) +- sqrt( (p/2)^2 – q )

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

