Protokoll 11/3 2008

Caradhras 11/3-08

”1630 börjar mitt korståg” (Utvecklingssamtal)

Igår fyllde Remus Lupin år. 48 år!

Jag har köpt nya hörlurar.

Mariah och jag har likadana strumpbyxor fast i olika färger. Jag för Geisha lönnmördare. Killarna spelar spel. De ska kontrollera Italien. Nu kommer Linda (som har varit stor) och Hillevi. Staffan kommer tillbaka. Fikat är krigsbyte. Spriten har frusit.

Kan man gripas av moral? Fryst CocaCola är gott. Caradhras andan måste återupprättas.

Är det någon som är bra på att blanda kort? Felix fixar. Usch vad tråkigt det är att de spelar kort, jag fattar ingenting… Tema-Felix har en fågelskrämma på sitt kort. Lisa är på sitt sista Caradhras-möte innan hennes Japanresa :O.

(Hillevi har fått städmani! Hon är nästan värre än min mamma, men det är bra, då blir det rent)

Har de inte spelat klart nu? -.-

Åh nej, nu snackar de andra FF och jag fattar ingenting… White mage… Yuna… bla bla.

NU BLIR DET ÄPPELPAJ.

——————————————————————————-

Caradhras 22/4-08

Om exakt en vecka fyller jag år. Alla baka? Till idag har Oda och [Tema]Felix bakat. Felix har bakat dubbelt för han trodde jag fyllde år idag. Imorron är vi lediga, utom tyskarna. Alla sitter och pratar om Fluffs smuliga sätt att äta.

Kimi’na Petto äger nästan lika mycket som Hana Kimi.

Det borde vara brottsligt att mobba Mizushima Hiro. Språk kan låta konstigt.

Snor ändrar färg beroende på bakterier.

Äpple Pecanpaj

Jag är tydligen ingen gentleman…

Tant, kärring eller gumma?

Sunes sommar: Solsting eller kaffeabstinens.

Läderkalsonger: Sparta diskuteras.

Rustningar på kvinnor på fantasyomslag…

Vi pratar Monthy Python sketcher. Det är väldigt mysigt. Jag älskar Mikael Niemi och Kalle och Hobbe. Spikey Norman är världens underbaraste igelkott!!! Odas mejl är den bästa som någonsin har skrivits. Den slutar liksom på groda! Oda och groda! Hahaha. Jag älskar Catcher in the Rye och jag såg en människa som såg ut som en Chopin. Han såg ut som den Chopin jag hade föreställt mig. Oh, det var så underbart.

Nu så pratar [tema] om Eva Allard.

Men Chopin alla fall. Åh! Men för att inte tala om Tjajkovskij. Eller Beethoven, eller Mozart eller Maxim Fedotow eller, okej nu ska jag inte rabbla kompositörer.

Människor tittar på armborsten som någon Granlandsmänniska har tagit med.

Martina har en teori

Om man går runt omkring i ringbrynja är man antingen paranoid, lajvare eller fanatiker. Eller allt på en gång! Illa!

(Här skulle det vara en större mängd text relaterade till bilder, titta i protokollsboken om du vill se eller ännu bättre, ta på dig ansvaret och scanna in) (renskrivaren)

Vi diskuterar böcker och bokkedjor och Anders och Måns.

Och riksdagsbiblioteket har 1 års lånetid. Jag älskar det! Och varför är det alltid fullt på stadsbibliotekets studieplatser. Felix[Tema]är för tillfället Maffiaboss då han vunnit monopol.

Martina: Vem har inte drömt om att gifta sig med Harry Potter?

—————————————-Allmän Tystnad———————————-

Harry Potter är väldigt usel på känslor. Alla hatar typ Ginny och varför pratar vi HP och inte SoR.

Citat: Den här cursen, Sara, svengelska.

Mötet är typ avslutat nu, nästan inga kvar.

Vi, Felix[Tema] och Oda, är duktiga riktiga Caradhrasare och har stannat och diskuterat bl.a. HP, SoR och gamla protokoll tills nu kl. 1942(!). Nu går vi.

———————————————————————

Caradhras 29/4-08

Jag fyller år!

Massor av kakor hyllar Caradhras älskade vice. Mötet är idag flyttat till Bofils båge för att vi tyckte det var synd att sitta inne. Skabbfilten är underlag. Olof har bakat en kaka som ser ut som engelska flaggan.

”35 år och mycket erfaren” Heja 13 åringar på lajv.

Mina fötter blev filmade av DN.

Världen kommer gå under om Japan blir modernt.

Hur skalar man en apelsin.

polo!!!

Blonda personer är lättare att känna empati för. Män är trognare mot kurvigare kvinnor för att de kan föda starkare barn. Felix vill ha en amazon som kan föda honom starka krigare.

Idag fyller min kära dotter 18 år. ^^

Så därför skriver vi lite hyllningsepos idag.

Hon är så underbar. Underbar! Vi älskar henne allihop här på Caradhras.

Nu kommer Adam Snygg(?) och hälsar på. Vi undrar om han är snygg. Alla vill ha glasyr. Malin har en Bolivia-bössa.

Olof har ett nytt brädspel.

England har fått en cancersvulst, det är Wales.

Alla är så gulliga i Caradhras. SÖTA! Vi sjunger Ted Gärdestad och pratar svält. Alla är så rara. Rara.

Gud vad jag tycker om hur Felix[Tema] pratar^^. Det är så sött!!!!! Nu pratar han om perukmakare^^.

Okej, nu går vi igenom en gång till vad som fanns i Chokladkakan. – Det är onyttigt….

Vi korar Sailor Moon ^^.

Adam Snygg har anlänt. William 2 behöver bikta sig.

Felix[Tema]1: Min kaka skulle ha varit lite äckligare angående hur onyttig den är.

Oda kom och nu kom

Mer, MER, MER! Kakor.

Nu ska det hämtas SAFT! SAFT!

Felix börjar få ”picknickrumpa” för han har för lite ben.

—————————————————————————–

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

