Hälsning från ordförande

Hej Caradhrasare! Fimbrethil här. Nu har det nya skolåret startat (hatar mitt schema) och Caradhras är tillbaka (som att nån kunde bli av med oss). Vi har redan fler nya medlemmar än vi blev av med i våras (och vi blev inte av med dem, de var med på mötet) nu behöver vi bara komma på en strategi för att få lite tjejer till Caradhras. Det är för mycket testosteron i föreningslokalen nu för tiden…

Anyway, nya protokoll är upplaggda, vi ska försöka vara bättre på att lägga upp dem oftare det här året. TemaFelix önskade mer aktivitet på bloggen *hint, hint, nudge, nudge* Vill ni ha in nått på bloggen så kan ni ju alltid mejla eller messa mig så fixar jag. Kraaam

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hälsning från ordförande

  1. Sméagol skriver:

    jämfört med förra året så börjar vi bättre tycker jag. kanske, eller jag kommer inte riktigt ihåg hur det börjar. Men vi skrev inget protokoll förra vecakn! vilket nog var mest mitt fel. jag glömde bort att man kanske inte nödvändigtvis behöver protokollboken. Annars så kan jag skriva ett på stående fot, men det kanske inte är så bra?

Kommentera

