Skolfotot!

Hej kära Caradhrasare! Hoppas ni alla lyssnade på vårt radioprogram i söndags. Nu på fredag är det återigen dags för skolfoto och Caradhras har fototid kl. 15.15-15.30 Både gamla och nya medlemmar är välkommna och extrakläder är populärt för jag tror inte alla har:P vi ses sötisar:D

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Skolfotot!

  1. Caspian skriver:

    Imorgon tar jag med mig kläder :D

  2. Sméagol skriver:

    Jag tror vårt foto blev bäst!!

  3. Josephine skriver:

    Åh, jag missade det! Hur blev det? Fick nån se hur det såg ut? Var ni fina? Dum fråga ^^

  4. Gríma skriver:

    Klart vi var fina ^^
    Det blev jättebra (tror jag i alla fall, såg inte bilden, men alla såg bra ut i alla fall)

Kommentera

