Protokoll 30/9 2008

30/9-08 Caradhrasmöte

Idag så är vi hemma hos William och vi är 18 personer här ^^. Jag har fått en present och en kaka från min dotter, Yay! Just nu så går vi igenom namn, klass, beroende och alias.

(en fin bild där Morris presenterar sig)

Nu efter presentation så har samtalet börjat ta sig sina vanliga former igen.

OH! Vi hade Tema tills idag och min dotter

(Vi är nu 30% lajvare i Caradhras)

(Diverse kinesiska tecken)

Oskar och Sara angående blått/rosa läppstift.

Jag manlig

Blått, rosa, lila. Oskars protest emot läppstift. Den felande länken.

Nu pratar väldigt många människor väldigt mycket om 1984. Fast det är lite uttjatat tycker både [Tema]2Felix och jag.

Angående rangordningen vid kakätning

1 Bakat kakan

2 Gammal styrelse

3 Ny styrelse

4 Gamla medlemmar

5 Resterande medlemmar

6 Utanför skolan = ANTON*!

Jag fick kaka som tredje person.

(alla tar verkligen detta med rangordning personligt)

Och nu slänger jag protokollboken på hm, hm Malin tror jag. Malin hör inte på hmm, hm, hm. [Tema]Felix ^^ som lämnar över det till mig (Oda).

Inhopp med ett citat från förra mötet; Sex handlar mest om slemmhinnor! (Felix, William och Caspian.)

Faramirs tidslinje ägde!!

Nu pratas det filmkunskap. ”Vad ska man göra med de sju samurajerna?” Vad har hänt med Lars Wester. Han börjar nog bli sämre. Hanna vill ha filmkunskap! Lisa har gett ett referat av vad vi gjorde på mötet till William. Folk gillade min failade tigerkaka!

Filmmusik är bra! Nu har folk hämtat te. Sara tog en rosa kopp!

Nu kom Olof och Staffan tillbaka från Djäkne. USA har problem med ”Nationens födelse”. Ska man vara stolt över den första filmen eller förfasas över dess budskap.

”Hälften av Caradhras tid måste gå åt att klaga på lärare”

Stackars Anton. Han har inga lärare och är längst i rang. Han undrar varför han alltid kommer fast han är hackkyckling. Felix (Fåret) tycker att han alltid fungerar som historielärare. Anton har kårdag varannan onsdag, Flummig jättesamling låter det som.

Olof har egna talskrivare och känner sig betydelsefull.

Förra veckans klassiker

”Jag har en lång lista på saker jag ska göra med Sara” –Olof

”I vår familj” – Olof om sin klass

Nu går Staffan. Alla: ”Hej då, Staffan”

Nya SLAVS är egocentriska och gör tråkiga tävlingar. Fåret borde blivit naturarskämtare! Faye är dååålig!

Vad är bäst, Tjurbrölaren, Tjurvrålaren, eller Tjur-något annat?

William våldtar Sara! Olof vill inte veta.

”Våldtäkt är alltid bådas fel” – Anton (Han hörde det från Luddes flickvän.)

Evelina och Julia gör hundar och andra saker med händerna.

Alla: William!!! Caspian: Vad gör han? – Han våldtar Sara!

Josephine: Sluta pilla på Sara! William: Det var hon som började!

Dom gamla protokollen är lustiga (ev. läskiga)

Felix[Tema]’s bror brukar läsa dom.

Olof ska dra hit sin kusin.

”Jag har aldrig mördat någon.” – Fåret

Nu diskuteras deathgame. Det börjar om 15 timmar och lite till. Olof vill inte att Evelina och Julia ska skrämmas bort.

Vi är för många. Det går inte att engagera alla i en diskussion. ”Det var bättre förr”

Turkväska är slang för plastpåse på tyska O.O

Blatte kommer från det franska ordet för lite svart prick.

Sara är en magnet. En mobil ringer. Alla som känner sig populära går till hallen.

Filippa gjorde sockteater med Macbeth när hon läste engelska A. Fluff kritiserar George Orwell. SöLat SpråFör ska göra Shakespeare på nyspråk. Naturare är bra per definition. Linda, Sanna och Filippa diskuterar ”The good old days”.

Jan Stenmark äger! XD

Danderyds- och Brommaföräldrar är värst.

Ska vi börja kalla Paul för pollen eller Polen? Nja… ”Alla har invaderat Polen”

Alla har försökt att invadera Polen. Det är världens mest invaderade land. Någon lyssnar på dålig musik. Jag vill höra The Obama Lama sång.

Beskrivning av Johnnys pojkar: smala och talar dålig engelska.

”Om man ser på det hela objektivt är sex ganska äckligt. Om man tar bort allt som är roligt och skönt.”

Josephines protokoll är gulligast. Det står i protokollsboken så då är det sant. Allt i protokollet är sant! ^_^ (Tack!)

Ploffy lagar mat

Sara nördar sig på final fantasy. ”Hur kan du inte köpa cura?!?”

Anton måste ställa in sig hos Oda.

Sara shoppar för Williams pengar ”Väldigt tjejigt” – Caspian.

Ploffy står vis spisen och ger order på tyska.

Små söta tjejer vill sälja jultidningar.

Jag förstår inte vad Sara och Mariah pratar om… suck.

Vi pratar om en generell nivå av engagemang,

Hur kan man inte ha plockat upp Shiva!?

Caspian

Det här protokollet saknar Squees! Why oh why?

Ny rangordning: Hjärtan

Vi ahr konstaterat att Josephines syster är någorlunda fertil. Rent biologiskt är hon der, men detta är ännu obeprövat.

Nu ska vi ÄTA!

Ian Gillan är en bra sångare!

Jaaaa!

Det övas inför gentlemannaföreningen. Damerna först!

Squeal!

”Felix[tema] är väldigt smal” sagt av Caspian

Felix[tema] till William: Jag tycke om dig också, fast mest som Beregond (anmärking. menade Faramir).

Postorder asiater till Sara… Det räcker med en platt-TV kartong.

Anton får utstå så mycket hemskheter från oss. Förhoppningsvis gör detta honom stark nog att konkurrera om ordförandeskapet.

En sak är i alla fall säker: Olof är mycket starkare och vackrare än Anton tycker församlingen.

Olof

Felix[tema]: Det kan man med LSD också

Jag älskar Felix[tema] just nu.

Neurotic Armless Hugo gets tickled by his arms.

”Och nu kommer jag med mina pansarvagnar och kör över era j*vla ryssar.”

Om att Williams mamma är van vid bröliga tonårspojkar.

Sara och Mariah pratar om högklackade skor.

”Ska vi prata om förlossningar istället?” Felix!

Olof ska få ihop det med den spanska poolkillen.

Nu blir det eftermiddagste! Earl Grey FTW!

”Caradhras är som en värktablett- Den lindrar men ska inte blandas med alkohol” Felix

William om Bh:ar : ”Jag kan inte sätta på dem, men jag kan knäppa upp dem.”

Den lägre (Anton) stannar en stund till!

Fast vi tycker om honom lite iaf

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

