C kväll på fredag + sushitävling

Hejsan!!!

Jag vill först bara säga att som lat sekreterare är jag oerhört. OERHÖRT stolt över att protokollen på senaste tiden flutit på väldigt väldigt bra!!!!!!! *tjing*!

I alla fall, tänkte uppdatera lite det som händer här. På fredag så är det C kväll hos Olof och den 12 oktober (en söndag) så är det planerat att vi ska ha den episka sushitävlingen.

kram!

Mr. S

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till C kväll på fredag + sushitävling

  1. isabelle skriver:

    hej, jag ser påföreningsfotot att där är min klänning som jag letat som en galning efter haha. så jag undrar vem som har den och kan jag få tillbaka den? det är den gröna långa saken. jag hade även en i silkigt svart tyg ed svart chiffong och som hade en lila krossad sammetsklänning lver sig, någon som vet var den är med?

    tack
    isabelle
    fd vice ordförande celebrian

  2. Lisa Z bäst skriver:

    Eftersom inga anmälningar kommit in så antar jag att ALLT är spikat för de som kommer och de som inte kommer^^. OM ni mot all förmodan har varit übersega så sms:a moi eller mariah.

    okellidok

    /Mr. S

Kommentera

