Kanske kan hända något?

Sara har nu lovat att hon ska ta med datorn till nästa möte (OCH att baka rulltårta till erika). Efter detta möte ser jag fram emot:

  • en upptaterad medlemslista
  • en uppdaterad beskrivning av föreningen
  • en ny bild

Sara klagar på en viss kinesiskalärare. Mmmm, ”music to my ears”. Grattis Oskar som fick rätt på läxförhöret förfel ord. (ja, jag känner till alla era hemligheter, stora som små. Sara snackar. Ni är välkommna att ta fram tjära och fjädrar)

Nu börjar schlagertiderna… suck. Jag kommer nu i ett halvårs tid hittas under den proportioneligt stora sten jag gömt mig under om ni skulle vilja mig något (inte för att någon i mini-micro-amöbacaradhras -太漂亮的小孩子- bryr sig.)

Sara har deckat på golvet…

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Kanske kan hända något?

  1. Sara skriver:

    Jag ska inte baka rulltårta. Jag ska bakarull tårta! Och jag deckade bara lite… TEEEE!

  2. Caspian skriver:

    Saraflum? ^^

Kommentera

