Sommaren är här! från f.d. sekreterare

Hej!

Jag måste nog här göra den privata/ offentliga bekännelsen (vilket gör att den blir exploaterad och icke-privat, det är det ironiska med offentliga bekännelser för en bekännelse är väl bland det mest privata man har och sedan att göra den offentlig, är inte bland det mest privata man kan göra är att offentligt erkänna sina konstiga avigsidor? Vilket i sin tur nog gör att folk slutar bli privata)  att jag nog kanske varit den sämsta sekreteraren i Caradhras historia. Detta år har jag varit på väldigt få möten speciellt nu mot slutet – (dock så måste jag säga att jag var på det sista^^ – eller är det sista nu på tisdag? O.o). Jag har nog ritat mer än vad jag har skrivit i boken och jag har nog definitivt varit mycket misslyckad stundtals på att försöka dumpa protokollboken på andra – speciellt när jag inte var där.

Nyss så läste jag igenom min senaste sammanfattning på förra året. Mycket har ändrats sedan dess inser jag – det talas definitivt inte om Fluffs landsknektsbyxor längre även om det var festligt dråpligt på min tid – tyckte jag då – en stund. Men tydligen har jag missat en del möten med final fantasy prat vilket är jättekonstigt då det var jag jag som förr i tiden initierade sådana samtalsämnen. Bra traditioner lever vidare och de dåliga dör ser man (fast nej så är det egentligen inte alls men det låter ganska snyggt)

Vi fick dock enormt mycket med medlemmar i år. Det stämmer nog det där att man får mycket medlemmar vartannat år, det där med vidskepelse är inte riktigt min grej, men ändå så kanske? (Jag älskar ändå och egentligen argument), och jag måste erkänna ännu en säga en sak, jag är KÄR i TORP (+r). (Caradhras expanderar till och med geografisk, kanske världsherravälde inte är så långt borta?)

Jag har försökt säga adjö till Caradhras ända sedan ettan som Dernhelm lite fint sade till mig (börja använda alias till varandra!!), vet inte om jag har lyckats dessa tre år, vet inte om jag lyckas nu heller men nu säger jag adjö till min sekreterarroll. Caradhras har växt och förändrats vilket är bra för att en förening inte skall dö. Aldrig någonsin har jag varit med om så mycket kakor som förra höstterminen, helt otroligt, fortsätt med det! Det är ett vinnande koncept, Caradhras är mysigt. Jag känner faktiskt att Caradhras framtid aldrig har sett ljusare ut och kärleken flöödar mellan alla små kamrater (vissa mer än andra som vi har sett dock ^^’ (det är så sött!))  så jag ser ingen anledning varför det inte skulle fortsätta så. JAG SER FRAM EMOT ATT HÄLSA PÅ SOM EN GAMMAL GUMMA (+19 snart, den ni!)  OCH FÖRVÄNTA MIG ATT SMÅTTINGCARAHDRASARNA HAR TAGIT CARADHRASANSVARET VÄL, OK?

surr surr zurr zuuurr szrsazuhfaksh sars biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

LYCKA TILL FARAMIR  :D om du vill tala om sekreterarens tunga bördor så har du alltid mitt nummer.

Bra att det kommit upp nya protokoll förresten^^!

Kram Kram <3

f.d. sekreterare Sméagol

PS. låt oss leka lite i sommar, och nu kan man ha RSS läsare och prenumera på den här bloggen upptäckte jag nu (yay!) så gör det^^ ds.

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sommaren är här! från f.d. sekreterare

  1. Morris skriver:

    <(o.O<)(>O.o)>

Kommentera

