Glad höst!

Hej, hej alla söta Caradhrasare!

Den nya ordföranden talar! (Ni vet inte vad ni gjorde som utnämnde mig. Jag kommer att drabbas av storhetsvansinne^^) Hoppas att alla har haft en bra sommar. Jag är hyfsat nöjd med min för jag har varit duktig och arbetsam. Dock börjar en lätt Frankrike-abstinens infinna sig och jag har inte träffat så många av er så mycket som jag hade velat.

Vare sig ni ser fram emot det nya skolåret eller inte så inleds detta nu på torsdag (20/8) med att vi hälsar de nya ettorna välkomna med kakor, sätter upp affischer, bokar föreningslokalen alla kommande tisdagar och träffas igen efter sommaren precis som traditionen bjuder :) Vi ses på Södra klockan åtta (ja, det är tidigt :P) eftersom ettorna börjar nio. Kakor och förslag på nya och kreativa affischer önskas också.  Jag väntar mig stor uppslutning eftersom mitt ord numera är lag^^

Caradhras börjar också sin spridning över världen (skapandet av en världsomspännande organisation har inletts^^) och därför kommer några av våra mest omtyckta medlemmar att befinna sig på olika håll i Europa detta år. Förutom att de lämnar ett sorgligt tomrum efter sig behöver vi rekrytera åtminstone några små 93:or för att säkra återväxten. Dessutom hoppas jag att vi kan blåsa i alla fall lite liv i den här bloggen och baka in en del Tolkien-relaterade aktiviteter i våra möte. Men vi får se hur det blir med den saken i praktiken^^

Kram! // Oda aka Belladonna Took (och ja, jag ÄR jättesur för att det inte gick att ha som användarnamn)

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Glad höst!

  1. beregond skriver:

    Vice ordförande kommenterar! De nya schemana finns upplagda på skolans hemsida :) . Och, hoppas 93 är bättre än 92or, (vilket forskare vet att de är)

Kommentera

