Protokoll 25/8 2009

Caradhras 25/8 -09

Jag inviger protokollet för i år. Jag är fan bäst.

Det är en ganska stor cirkel, men det finns bara en bra person här.

Trolle här! Vi sitter i en åtta med Anton i mitten. Mario har bytt till S:t Erik för han tyckte Kärrtorp var SÅÅ tråkigt. Paren myser. William/Carlo/Anton verkar ha en diskussion om spel…

Trolle går och slänger ett äpple. Folk sitter och äter kakor och baguette. Vi har glömt att säga att vi sitter i Bofilsbåge.

Olof vill ha ordet. Avskedsmiddag på fredag hos Richard för Olof och Martina. Caspian/Mario/Isak är musikaliska och visslar.

Richard frågar om folk vill vara med på Smurf-lajv. Det finns en våldtäckts-smurf!! =O Jag ser en Cola-flaska. William talar om sprängladdningar.

Jag tror att Felix har med sig sin bror. Idag hade vi psykologi – kan knappt vänta tills vi ska börja läsa om FREUD!!

Han verkar va’ en ytterst intressant prick. ϑ

Mario/Olof säger att Final Fantasy 10 (X) är ”gripande”…

Felix tröttnade på lajvsnack.

Jag undrar vad vi får göra när vi börjar läsa om Freud.

Nanne fastar =O Coolt!

Mario har någon konstig teori om Ramadan.. Palla ^^

Nanne har jättefina blå örhängen. ϑ

Nu går mitt schema runt… ϑ

Mario har ett barnsligt schema.

Folk kollar scheman.

Jag sitter ganska off, skickar vidare till Anton…

Nu fick jag den igen//Trolle.

Staffan har kommit! ϑ Och Oskar! ϑ

Olof berättar för Staffan om Östeuropa.

Martina/Richard myser

Caspian/Hedvig myser

Lajvarna myser..

Olof berättar om de hemska toaletterna i öst…. ”Hål i golvet”

→ [bild på: rum med ett hål i golvet]

Nu berättar han om visitering i öst…

”Just hundred meters, guys..” //Olof

Anton ser ut som att han vill övertyga William om nåt.

Min tillfälliga solhatt – Olofs vita ICA-påse är fantastisk!

Det finns ett kommunistiskt museum i Prag.

Nanne ger Mario massage.

Lajvarna har en söt liten böghög.

På måndag börjar jag med filmkunskap! :D Lasse Wester verkar cool.

Nån spelar reggaemusik här i parken.

Olof har varit i Tjernobyl..! =O

Felix har snygga jeans.

→ [bild på: Discomänniska med enormt afro och platåskor]

Nu diskuterar vi språk.

Hej!

Här sitter vi på gräsmattan på vilket som är mitt första Caradhras-möte. Det förs vilda diskussioner om vem som får äta upp kaksmeten, trolldeg verkar vara ett omdebatterat alternativ!

Nu tog Felix över! Jag fryser! Supermycket! Vi måste flytta ut i solen!

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

