Protokoll 1/9 2009

Caradhras 1 september

Karaduharasu

Exordförande här! Nu är det namnrunda. Lisa är Cooooolast för hon ska plugga i London. Nån tenniskille pratar. Han brukar tydligen spöa Isak.

Ida! Ny tjej! Coolt! Språkare. Anja = naturare!

Jag fick presenter! Nice!

Vad gör man inte i tema? Gruppsex?

Boromir är inte så manlig för han dör.

Caradhras utan kakor? Stackars glutenallergiker.

Man är bara snygg om man har kjol. Heja mig.

Namnrundan avbryts hela tiden. Vilket HP-namn blir man inte mobbad om man heter?

William drar ”Rainbomb”-historien igen XD

Hedvig är den sista människan. Isak och Matilda tar ett tårfyllt farväl och sätter sig i olika soffor.

När fanns pryda Caradhras? Nu har det i alla fall försvunnit med Olof.

Skaffa alias nu!! Fem personer saknar. Vilken ras vill ni ha? Rasbiologi kommer upp igen.

En teatrare kommer hit med Trolle! Hej Linnea!

Trolle har börjat läsa Harlequin.

Har vi nån bra orc? Gorbatjock  (stavning?)! Nej, Ûglûk!

Nya alias:

Matilda – Ûglûk – ledare för Uruk-hai

Hedvig – Lobelia Bagger – Bilbos sura tant som slåss med paraply.

David – Vättekungen (i Bilbo)

André – Beorn – Den håriga björnmannen

Anja – Shadowfax – Hästen, Skuggfaxe.

Oh no! Sara har fastnat i Blondinbloggträsket. Vi dör… Caspian vill utesluta henne…

M…m…m…- nånting… Vad heter trollet i Sagan om Ringen? Ingen förstår vad David menar… Är vättekungen tillåtet? Ja!

Nu kom Carlos längre bror. William diggar käppen. William tycker också att Trolle borde raka sig.  Oklart var.

Då blir William kycklingklubba. Lisa tycker att vi visar en dålig sida. Ida gick… men nu står hon i protokollboken J

Caspians pappa kunde oha skägg när han var smal.

”Det är inte bra om dom har sex hela tiden” – första citat av Anja

Harry + Snape + Sirius i animagusform.

Alla dör! Sara skrattar. Hon korrumperar oss.

André pratar om ett rollspel som handlar om att leva ut Freudianska fantasier.

10 september har Williams pjäs premiär. När ska vi se den?

Sara får pervotomten.

Nu kom björn. Han ger ifrån sig ett falsettljud. Han undrar varför vi har pratat en massa bögporr.

Alla är borta. Den 23:e är en onsdag? Jag hänger inte med längre. Fisk. [bild på fisk] Människor kommer och alla blir glada. :D

Man vet aldrig. 10öre/h när man säljer sitt account.

Kommer man sent är kakorna slut. Äpplen. Varför gör jag det här? Bara för att jag inte har koll på något. Och jag är mindre nöjd med mitt första citat. Vad pratar folk om? Någon e dålig…… Ritar smilies i mina händer.

Vapyrjägar-powerrangers på vampyrlajv. Itachi Itachi Itachi Itachi… [Bild på Itachi]

Moskar, Andreas och Carlo är nördig inom Caradhras. Nördiga? Jag hatar Idrott och hälsa B L.

André är pastafarier. William tycker om det. De diskuterar religion.
Vi accepterar Carlo trots att han är masochist, och otroligt självgod.

Trolle blir generad  av att bli petad på med turkisk käpp.

Jag är trött… :O Oskar passar i Hatt. William tycker överhuvudtaget  om 30-talsmode ^^.

André anser sig spoilad av Morris. Folk diskuterar Naruto. Och sen Bleach :D Jag borde kanske börja se anime igen.

Caradhrasfest/kick off hos Williams pappa planeras i oktober. Mer info kommer senare. (Y)

Anja (jag är dålig) läser kinesiska. William gillar det. Det gör Morris också. Grekiska är kul J Jag kan inte hela grekiska alfabetet men nästan

[Hela grekiska alfabetet: Alfa, beta, gamma osv. osv.]

Anja berättar konventhistorier J Anton vill gärna ha människor som bugar runt honom i 20 minuter.
Caspians händer (eller tänder) är överallt. Detta börjar likna förra årets protokoll. Björn är över 20.

Morris hade fel angående tänder. Moskar är nästan

Nu skriver Trolle ett tag. Caspian kastar skumludd. Carlo hoppar fram under Caspians arm. Carlos tunga är fan jobbig!

Oda/Caspian är mer språkare än jag.

”Jag kan inte grekiska” /Caspian

Anton är kompis med en kudde.

Jag är ledig på fredagar – HAHAHA!!!

Oskar beskriver Carlos massage… HEHE…..

Anton vill bli pappa när han ser små blonda pojkar: ”Jag vill göra barn med första bästa!” Nu pratar de om adoption av Carlo.

Egentligen ska man inte skriva i boken, men jag gör det lite i alla fall. Jag heter Linnea. Tjoho!

Nu säger Prins Caspian att man ska skriva i boken. Helt galet. Hej då! <3

Oda ska gå. Trolle också.

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

