Protokoll 22/9 2009

Caradhras 22/9-09

Andreas läser Tolkien ”…and the last faggot was thrown on.”

Oskar ger upp försöken att lära sig jonglera. Moskar drar på kinesiska. Anton, däremot, kan redan jonglera. Stackars Anja har en hel soffa för sig själv. Lisa Rolf är bra. Men hon är sjuk L

Haha! William kan inte koden! … eller jo. ”Lägg tillbaka kakan!!”

William tog en kaka och drog till Djäkne :@

Nu är klockan kvar över tre så nu kan vi börja äta kakor tycker jag. Släpp in Björn! Nu kommer han memorera koden.

Mmm… Citronkakorna luktar (och smakar) citron.

Hedvig blir matad med kaka. Gissa av vem!

Jag kan typ inte jonglera med en boll… Hur ser eldfärgat hår ut?

”Äter de inte kakor?! Men vad gör de då?!” –Oda (Jag citerar mig själv, yay!)

Anton berättar hur roligt man kan ha med en kokosnöt.

Trolle kan få kaka men de andra skiter Linnea i.

Vi diskuterar matteplaneringarna. Och lärare och mattes allmänna brahet.

Åh! Linneas kakor var underbara!!

Nu pratar vi Anna Anka. Jag tycker hon är störd i huvudet! Man får vara sexslav och hemmafru bara man inte tycker att alla som inte gör det är misslyckade.

Är det en belöning att få se någons njurstenar?

Jag hörde att du har en väldigt speciell fiberduk.

Anekdoter om hemkunskapslärare berättas.

Nu diskteras ascoola lärare. Jimmy Jansson!

”World trade center! Var det inte det man körde in en atombomb i?”

Anton berättar om det bästa skämt han nånsin dragit. Det var inte sååå kul återberättat men det är förståligt.

Nu blev William besviken. Killen på fotot är inte superhjälte på riktigt.

Nu har jag, Linnea, läst lite Caradhrashistoria. Mycket roligt. Det som diskuteras är Djäkne, Djäkninnefoton osv.

Och nästa år kommer vi att dö för att det kommer en till språkklass. Poängen har sjunkit. Nu lämnar jag över boken.

Linnea kan tolereras.

William är smygdansare!

Anton är tjock och luktar illa. Så det så! (nej, tjock å lat!)

Nej. Anton är lärare och jag skriver upp och ner.

Isak och Matilda är och pluggar fysik. Eller är det biologi?

Kurser är underliga. William har inte gått kinesiska steg 2

”Nu kommer skägget”

Jag har en röd penna, det bli roligt att se det i Internetprotokollet.

L står för dyslexi.

Porygon – Pokémon eller något annat. Porygon vista är värdelös. Porygon 7 är Hitler.

Caspian: En gång körde jag single, sen kom Carlo in i mitt liv. Nu kör jag repedetivt multiplayer.

Sukiyaki är en tävling, som kräver strategi. Mycket våld!

Carlo är ensam.

De går och lägger sig; sen säger killen

”Nej, nu vissnar mina gurkor!”

Vi är dåliga på att skriva protokoll idag. Det stödjer renskrivaren.

Citat:

Caspians hår är en fallossymbol!

Caspian och Trolle har en historia.

Vem ska få öppna skåpet?

Språkskämt är inte kul. Speciellt kinesiska skämt.

Haha. Håkan Hällström <3

En kamera är alltid kul! Hanna pluggar filosofi.

Jag måste fortsätta skriva. Puh.

Carlo och Anton är söta! Varför inga hångeltävlingar nu? Hehehe.

Jag tycker om Hanna. Dudududu. Moskar har lämnat Carlo så han tröstar sig med Anton. Hanna ska försöka ta en bild på dem.

Facebook är bra. Hm.

Benfixering är ganska vanligt.

”Män med håriga ben, undvik att ha shorts på er”

”Snälla slå mig!” -William

”Ooooh, vad ont det gör” -Carlo ”Lite smärta är bra” -Carlo ”Smärta är erotiskt!” ”Maten” ”är problemet med den lesbiska porrindustrin”.

Hanna lovar att säga ”musen lever sitt eget liv” nästa vecka.

Anton ska följa med hem till William och kolla på Williams ”kolonier”.

William planerar att åka till MTV med likbil.

Killar är mer som amerikanare.

TROLLE IS IN DA HOUSE!

Hur många guldcitat har inte gått till spillo idag?! Kommer inte ihåg dem…. =( Det har varit kittling, feminismdiskussion, Israelflyttning, misstolkningar. Jaja, ni får tänka er:

”Pulla trolle(t)!”/Carlo

”Duktig hund”/Anton till Caspian.

Jag blir masserad av Hanna och därför måste jag skriva. Orgamaton ska tas med till nästa möte eller införskaffas.

”Fan Linnea, nu ser jag alla Caradhraskillar i olja!”

William ville ha en massörska och då sa jag, Linnea, att jag ville ha en muskulös kille insmord i olja, därav Hannas citat. William och Hanna har dragkamp om Andres stav.

”Det är inte massage, det är våldtäckt!”

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

