Protokoll 29/9 2009

Caradhras 29/9 -09

God eftermiddag! Nanne är vid pennan, tillbaka till Caradhras efter lång frånvaro.

Anton upplyste nyss om att koden till föreningslokalen ska bytas. Tydligen vet alltför många människor om den (inte jag dock…)

Folk har en massa olika diskussioner. Jag hör samurajer och mänskliga rättigheter. Och om Caspian är en människa eller inte, men jag kan ha hört fel.

Någon snäll människa har köpt kakor! Oda är ju inte här utan på Kreta med sin klass.

Nu nämnde Paul Anton och sa att ingen utom han får kaka. Eller sa han verkligen så? Det skulle vara lite orättvist, jag vill ju ha kaka också =(

Trolle blev glad nyss över ett spel på en iPone. De är rätt coolt btw :D jag vill ha en sån, om någon skulle vilja veta.

Nyss pratade vi om han som ramlat ner från tredje våningen på södra. Upptäckte just att jag skriver STORT. I alla fall jämfört med vad andra skriver.

Vetenskap är ologiskt. Bra att vi har det klart för oss.

Jag hänger inte riktigt med vad de i fönstret säger. Ibland börjar de skrika lite. Ibland skrattar de högt. Resten av tiden är de djupt försjunkna i något samtal. Antagligen något nördigt J

Hedvig stack för att hämta Julia.

Caspian har inte kommit. Det har Hedvig sagt. Jag tror hon saknar honom lite grann.

Anton beklagade sig om folks handstilar som han måste renskriva. Nu blev han sur på mig som skrev det. Förlåt Anton! <3

Nu kom Hedvig tillbaka med en Julia och en Caspian. Nu är hon nog nöjd ;)

Caspian säljer Anton för en femma till Paul. Nu är jag nöjd: Caspian tackade för kakorna jag skickade till honom. Det gjorde han inte från första början.

Trolle gick förut för att köpa något från cafeterian. Undrar vad hon köpte? En macka visade det sig.

Jag börjar få kramp i handen nu av att skriva. Men jag har skrivit sjukt mycket! Det är lite status tycker jag [bild på: Smile med solglasögon]

Caspian och Anton snodde protokollboken för att kolla om Mario var är typ… förförra mötet. Men de skrev NADA! Dålig stil killar…

Nu diskuteras några om hur många gånger det har varit här den här terminen. Tydligen är det fler än jag själv som inte varit här jämt.

Jag har gjort ett misstag. Anton heter inte Anton. Han heter 13 eftersom Paul äger om. Snacka om mänskliga rättigheter.

Läs förresten inte The Host! Den suger, trots att det är ett triangeldrama med tre personer men bara två kroppar.

Senin anne. Nu skrev jag på turkiska. Vet 13 vad det betyder? ;) Ben bisküvit istiyorum. Ama hepsi bitti simdi. O kötü. Nu orkar jag inte skriva på turkiska.

[kinesiskt tecken]<- översätt det om du kan! Hahaha :D

[kinesiskt tecken]

[kinesiskt tecken]

Trolle är tydligen inte tillräckligt kvinnlig. Och nu pratas de om det är manligt med en stång i röven. Tema Felic tänker bara på penetrering. Det kan ju vara… bra och veta… O.O

Yay

Linda använder försvarsmekanismen regression. David blir nerargumenterad av människor som faktiskt vet något om ämnet.

0.999∞ = 1

x = 1/3

3x = 1

1/3 = 0.333∞

3/3 = 0.999∞

Nu ska jag (Nanne) gå. Ville bara informera det till alla. Puss! <3

Coolof

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

