Protokoll 13/10 2009

Caradhras 13/10 -09

Vi sms-bombar Moskar som gick hem! Vilken humor!

Jag läste precis Olofs brev högt :) Ja! Vi fick brev från honom! Han är bäst! (Och jag är inte ett dugg partisk ^^

Ingen har bakat :( Anton får äntligen berätta om sin Geografi-vikarie. Han verkar underbar.

Morris svarar på alla sms… Jag är hungrig.

Måste nästan gå och köpa nått gott i kafeterian…. Linda är här! :D Anton är glad att slippa Kinas befolkningsökning. Morris kommer nog våldta Linnea. Han brukar göra det säger Caspian och Linnea fick två sms. Nu kom William tillbaka från Djäkne. Han var den enda som uppskattade papist-skämtet.

Carlo berättar om hur han skadade sitt ben. Nu går han på smärtstillande. Linda har börjat rollspela. Några estetettor hade sagt till Linnea att Carlo är jättesnygg. Linnea fotar alla och särskilt Anton och William blir rädda. Anton kan inte säga Schweitz (och jag vet inte om jag kan stava det). Julia (Hedvigs vän från Kungsholmen, för er som missat det) berättar om sin syster som gått [tema] och William börjar berätta om [tema]-pedagogiken och sitt ”Kinas jordbrukspolitik”-dilema. Linnea och Zacharias berättar om sin kompis som går matte-matte-matte på norra.

Har Caradhras spelat Munshkin?

Är det ens en fråga? Tänk vad intressant det är med ettor! Carlos bror har rakat av lite av sitt skägg!! (Dock ej tillräckligt, renskr. anm.) Caradhraskväll hos Caspian på lördag :) Linda och Carlo pratar Magic. William, Julia och Anja pratar Bamse. Jag pratar ingenting, typ. Kåren vill ge oss pengar, men de har bara 155 kr. Anton och Caspian vill fylla fönstren med betong och göra föreningslokalen kärnvapensäker. Folk gillar Slipknot…

Det blev väldigt tyst. Djäknespelet diskuteras. Folk tror att Carlo går [tema].

”Jag kommer dö i nervös hjärtinfarkt precis som min pappa.” – William. Följt av: ”Nej! Han har inte dött!”

Vi blev lite rädda. Carlo och Linnea skriker. Carlo vill träna för han har inte gjrot det på jättelänge (sen i torsdags).

Dalai Lamas sexregler är knäppa. Värre än påvens. Man får bara ha sex med sin man/fru under täcke, på natten, med släckt lampa.

Gamla våldtäkter inom Caradhras diskuteras.

Allt som står i protokollboken är sant, vi vill ha kakor.

Misslyckas ska du ta livet av dig och porr i Japan är underlig. Sukiyaki!

Pengar och länder nämns lite fort. Fransmän pratar snabbt.

– Är det någon annan som följer med och köper kakor?

– Köp många kakor.

Vi diskuterar vilka språk vi kan. Linnea håller på med pensionärsgympa. Ser ut om intellektuella judar.

GOSH! Nu kommer det KAKOOOOOOOR!

Jag ger upp och försöka lägga till något i den politiska diskussionen. Alla är smarta och jag får inte en syl i vädret. Nu börjar William och Linnea prata om nått kristet läger. Det var tydligen bra. Trolle! Vem har du träffat? Simone De Bovoíre! (eller nått sånt, fransk stavning…)

Linnea berättar återigen historien om Carlo och tjejerna i hennes klass. Trolle tycker att Carlo har sina moments.

William har svagt hjärta. Nej, svag näsa. Nu fick jag veta att Sackarias stavas med S, förlåt för tidigare fel i denna bok. Nu berättas högläsningsanekdoter. Jag missförstår alla diskussioner omkring mig. Folk pratar kyssar och fika och annat. Jag känner mig lite utanför. Åh! Salvador Dalí! Nu gick William. Skrik i fönstret. Naturare har underliga saker att skratta åt. Oda håller med. ”Ja det är logiskt. Fast nä? Och det stämmer inte. Det är roligt”

Makt och maktmissbruk är både bra och roligt. Jag vill spela Monopol!

Oj oj! Jag stavar ”Sakarias!” =(

”Incest är bra” ”Nej! Äckel päckel!”

Judar… Hmph.

”Jag är så himla eftertraktad”//Anton

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

