Protokoll 17/11 2009

Caradhras 17/11-09

Klockan är halv fem. Jag har läst Blad av Niggle tills typ nu. Fast diskussionen kom ingen vart. Bara att den är konstig. Sen har Anton berättat om sin och Halahens förlovning, alla borde gå på samlingen på fredag för att få höra den fina dikten Josefin och andra från SP2C skrivit. Alla pratar om matte. Jag har bytt handstil idag denna är mycket mer ineffektiv.

Nördar är inte pervon!!

Jag hade nästan glömt hur man använder derivatans definition O.O illa!

Den första William är här! A maj gad! :D

Folk har snott linneas individuella val-katalog. Det är synd om henne! :3 Hm. Tydligen.

TROLLE IN THE BUILDING

Jag är glad för att det var högläsning av lite Tolkien tidigare. Det var jättemysigt och det var bra att gå ”back to basics” med Tolkien. Jag har ju inte läst nån av hans böcker. (Ja, jag vet..!) så det är najs med högläsning då och då. Jag har varit lite väl pervers de senaste mötena också, så nu har jag flytt pervohörnan/fönstret i hopp om att återställa mitt skändade rykte.

”Där jag slipper arbeta, det tycker jag låter som ett bra alternativ” // Björn

Linnea ritar en smiley i Carlos panna. Björn förolämpar Camilla. Hon påstår att man får tillbaka oskulden efter en vecka. Eeeeeh…?! Oskar försöker vara rolig.

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

