Protokoll 26 januari 2010

Linnea har en stor fin brun björn! Vad ska han heta?

Andreas och Trolles respektive mammor har bakat. Det är gott!

BÖGBJÖRN!, aka B.B., får björnen heta.

Trolle vill också ha ett par fina pulsvärmare som de söta med fiskar som Linnea fick. Linda och William enas om att billig öl är bra öl. Jag vill spela flux och att nån som ska vara på öppet hus ska komma. Jag är duktig och har simmat en kilometer idag.

Man får skeva perspektiv av att börja sent och bo nära skolan. – Jag bor 10m från skolan och börjar ett. Hur ska jag hinna?!

[Ett exempel på division av komplexa tal som inte går att renskriva när equation editor inte fungerar, renskrivares anm.]

Vi pratar om dagisminnen; lekar, kuddrum och Williams hemska aprilskämt, stackars dagisfröknar! William vill traumatisera barn med fjärrstyrda gosedjur. Alla skrattar elakt. William kommer bli en jättebra men experimentell pappa. Man borde skaffa massa barn och avgöra genom empiriska studier vilken uppfostringsmetod som är bäst. Linda föreslår The Sims som alternativ. Nån har lämnat en äcklig hårborste på bordet L

”Asså jag e ingen homofob men ibland börjar jag undra om jag inte är det.” – Trolle

Hedvig är så sjukt duktig på att sticka; alla är imponerade. Hennes barn kommer ha det varmt och skönt till skillnad mot Williams.

Jag fick mango av Linnea! Mums! Och björn fick äntligen sin julklapp.

Caradhras blir nästan en syjunta. Nu börjar Trolle virka.

Det kan visst vara frid när det är snö! Alla ljud blir dämpade, alla former mjuka och allt blir vitt. Friiid…

Oda tänkte rita något [pil mot överkladdad teckning]

Det verkar som att ingen kommer vara med på öppet hus. Linnea anser att Björn har snygga naglar.

Jag har gått runt med BB i skolan idag! Hanna säger att jag nog är den som har mest barn i sig i Caradhras. Jag blir glad av sånt. Alla borde vara barnsliga :D /Linnea

Everybody was Kung-Fu fighting! – Det är Carlos nya themesong.

Carlo är dålig på att hålla hemligheter tydligen. Och Trolle förstår inte Carlos menande nickar. Ingen gillar Jar-jar Binks utom jag. BB sitter hos Carlo och börjar genast göra karatesparkar.

Vi ratar om högskoleprovet. Jag är lite bitter. Diagrammen är svåra. William vill lära sig en käppkoreografi. Jag har ätit sjukt mycket kakor! [Bild på en väldigttjock mage]ßmage

Alla knäcker fingrarna! Linnea lider.

Nu kom Oskar. Han ska inte heller vara på öppet hus. Ingen bryr sig om Caradhras framtid längre.

KK – Kinesiskt korrekt

Caspian brukar förföras av Tomas Bodström. Nån har ätit medicin i lokalen. Trolle vill inte tala väl om franska. Linnea brukar ha teater till tjugo i fem.

[Stor bild på en pizza]

PIZZA!!

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

