Melodifestival 2010

Knappt har den hunnit sluta förrän den börjar igen; och därför är det nu dags för årets omgång av melodifestivalen. Vare sig man gillar den eller inte så är det tradition att klaga eller jubla tillsammans med Caradhras framför varje deltävling och så klart också finalen. Det är faktiskt en väldigt bra anledning att få träffas även på helgen eftersom vi alla tycker så mycket om varandra :)

Redan ikväll har vi premiär hemma hos Andreas och (säkert god) mat har utlovats. Jag hoppas att även andra är beredda att låta folk (våld)gästa era hem de närmaste lördagarna. Som ansvarstagande ordförande ska jag dra mitt strå till stacken och försöka se till att vi även kan vara hos mig nån gång, så länge ingen har något emot att trängas lite.

Det glädjer mig också mycket att stämningen på senaste mötet var så god med både intressanta diskussioner, goda kakor och mysig högläsning. Jag hoppas att det kommer att hålla i sig resten av terminen eftersom det är så Caradhras ska vara :)

Kram på er alla! // Belladonna

Det här inlägget postades i Meddelanden. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Melodifestival 2010

  1. Anton skriver:

    Dålig uppslutning igår, fy på Caradhras. Nästa melodifestival blir troligen hos mig, och då får det ta mig sjutton vara lite fler där!

    //Anton

Kommentera

