Protokoll 25 maj 2010

Jag har ont i huvudet! Jobbigt. Nästan ingen har haft lektion idag. Utom Anja som har pratat på olika språk. Men hon är ju språkare. Jag vill spela pokémon!
Men Olof har mitt spel. Varför funkar inte skolans trådlösa nätverk? Det är dumt. Jag vill spela Drakborgen! Men det är dyrt på tradera. Nu diskuterar vi klubb vs. förening. De flesta är emot klubb. Men inte Capian. Fast ingen får prata klart. Nu kom Trolle och Ida. Redan här är Andreas, Caspian, David, Anja, Carlo och jag (Oda). Hedvig var här men hon gick.

På lördag är det final i Melodifestivalen. Folk måste komma! Det är varken tvång på att gilla det eller titta. Ida ska säga upp sig idag. Hennes jobb är skumt. Hon hyr ut Backgammonspel. Vem hyr såna?

Olof är onormal^^ Han har köpt massor av Magic-kort. Vi pratar om orättvisan i att folk får pengar för betyg när deras är sämre än mina (våra). Ida påstår att jag är davids mormor. Jag tror det har nått att göra med klasser.

Anja tycker att lagarna var roligare förr. Oda beskriver en konstig lag från förr. Innan TV:n à Kreativa straff som underhållning. Det verkar inte gå så bra för Carlo att plugga, Han sitter och pratar med Hanna. Hanna tycker att senaste Harlequin-romanen hon läste var jättedålig… Nu kom Linnea, hon vill använda Caspians dator till något,

Melodifestivalen hos Linnea på lördag!!

Nu vill Olof att folk ska spela rollspel med honom. Och var utspelar det sig? TYSKLAND! Så klart^^ Vad är ett rollspel? Om det inte är lajv är det som maffia fast om maffia är en novell är rollspel en roman. Nu går Linnea igenom sin Giraff-presentation igen. Anja, jag och Anton diskuterar pokémon. Trolle vill spela Quadra-pop. Hon får det! Carlo och Caspian är äckliga! De slickar på varandras tungor.

Ida kommer in: ”Jag har varit på Muggen” Men hon pratade om Cafét. Det har varit dåligt med protokoll på sistone^^ Idas Backgammonjobb bekräftar Antons syn på marknaden. Nå svor på franska! Ida borde kräva kakor när hon hyr ut spel. Anton har snöat in på PG (påverkansgruppen). Snarare har stora delar av Caradhras snöat in på det. Vi tolkar Anton freudianskt. Alla pratar om Facebook som jag inte har. Ansiktsbooken är en stalkers paradis.

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

