Caradhrasprotokoll 21 september 2010

För mycket politik! Jag försöker byta ämne! Tror du ja lyckas? Nej! Nu kanske jag lyckats! Men det kommer in på det igen. Jädra SD!

Gudrun Schyman e cool =)
David kan inte koden! Men det kan två ettor! ÄGD!
Anja har bakat stoooor kaka! Den slog mina muffins! =(

Nu e de politik igen! Suck!
David e rädd för bordet!
Ingen vill diska kniven! Haha! Vi kan inte skära kakan! David diskar Yeeeh!

De är onda, tror att de kan utnyttja att jag är marxist.

Proletärer i alla länder, förenen eder!

Folk tvingar David att skriva.
Leonard blev tafsad på av en skäggig man.
Fullgubbar har bättre argument än SD:are.

=)

Kakan är god men jag är mätt. Nu pratar folk om datorspel och Pettson och Findus istället för politik. Det är inte okej att se filmen innan man har läst bok. Min handstil blir jätteful av den här pennan. Ingen vill ha högläsning av Bilbo ☹
’Är han kines? Nej, han är kille.’
Nu har diskussionen gått över till historia via lite lärarklag.
Det är inte mysigt att tälta på festival! Det kan det inte vara. Lera, sprit och spyor är omysigt.
Nu kom Hedvig. Det är mycket folk här.

Namnrunda!! Bästa matsalsminne:

Linnea: Potatisdagen och nått som smakade varm banan till pastan.
David: Bakpotatis som var stenhård m. iskall röra.
Andreas: Tema rymden: månsoppa, saturnusbullar mm.
Vilgot: _____
Amanda: Skrynkliga sojakorvar ”Gamla gubbars sojakorvar”
Sara: Var röd/orange och alla stirrade.
Hedda: Grekisk sallad med fetaost, iaf en liten stund.
Olof: Hypokondrisk kompis lägger sig på golvet för att ”hjärtat slår i otakt”
Oda: Harriet utklädd till Chewie.
Anja: Bojkott av äckliga potatisbullar.
Ida: Halv mask i potatis.
Emmy: Det finns saft på Södra!
Leonard: Matkrig! ←MUSIKARE!
Caspian: Etta dissar Paul: ”Det var kul att prata med dig men nu måste jag gå och dricka vatten”
Hedvig: Fiskbullekrig i mellanstadiet och att kasta gurkskivor så de fastnar i taket.
Carlo: Matkrig. Mat i tröjan + banka på tröjan. [Tema]bordet i ettan.
Anton: Äta 20 potatisbullar i 5:an.

Mitt försök att marknadsföra buffé på Hermans misslyckas lite ☹

15-17 oktober på Fannys landställe, vi ska ha Sagan om Ringen maraton! <3

Det är för lite anarki, folk pratar nästan inte i munnen på varandra. Vi pratar om mat och om ICA. ”Jag är tjugo. Då kan hon inte vara tjugo… Men jag vet inte” /Olof om sin syster.

[Massor av extremt jobbig skrivstil som sekreteraren ogillar och därför vägrar renskriva ☺]

LIVET SUGER!
Sverige säger… Ooohh!!11oneene1!1! Är han arisk? Och det är väldigt motsatt effekt. Vad är det för sexistisk med lössnopp? Det är bara användbart.
Plan: Kuppa Sverigedemokraternas ungdomsförbund och döpa om dem till Sverigedemokraterna kommunisterna. Det är rätt så coola de har [oläsbart ord] munkar.
Varför driva med kungafamiljen det gör ju det så bra själva.

Sara skall redovisa om knugen, seriöst.

Knug

Knugen ckan inte sta va.

Var är du Oda?!!
Hon gick!!! Noooooooo!
Någon här suger på tummen.
Det talas om tubbies

*Jedi mindtrick om obehag och teletubbies*

Det diskuteras om favorit tubbie
Folk vaskar, jag fattar ej. Det talas nu om öl.

”Köttfärsöl?!” – David

Carlo är dum. David är dum. Kompis Olof går. Julstalin. Caspian är glad. Julhitler. David är fortfarande dum.

”Carlo, uppmuntra honom inte.” Anton om David och politik.
David har inte bättrat sig. David är elak!

”Carlo, sluta jucka!” –Trolle [mystiska trianglar]

Caspian lämnar skeppet gryningen. Anton dumpade Emmy för Marie. Carlo är dum. David är nazist. Anton är mesig. David är en främlingsfientlig stalinist/rappare.

Detta är så tråkigt (inte mötet, men att skriva. Orkar inte skriva, men gör det för att.. jag vet inte. Var lite för elak på förra sidan men är faktiskt inte seriöst. FAKTISKT. Anja är tvåa, Andreas är trea. Men vad är jag? EN NOLLA. Tills den andra dåra. Anton snackar om Silmarillion. Enhörningar är fina. Anja: ”Jag är bara SD när det gäller delfiner”. Politik, politik, politik. Carlo och David igen, såklart. ”Jag tycker att delfiner är bättre än valar” – Anja. (SD-tänkande??!)
”Fanny och Trolle våldtar Carlo.
”När är du redo?” – Emmy till David. (Sexuella vibbar? Hehe). David är dum. Anton är främlingsfientlig. David är gravt deprimerad.

Carlo ”Varför har jag ont i brösten?”
Sara ”Det är för att du börjar komma in i puberteten!”
Sara och Linnea high-fivear

”Fett i lagom mängd och på välplacerade ställen är sexigt” – Anton.

Betygssystemet suger.

[Klistermärke på Hannah Montana och någon random kille. På pil mot killen står det ”FjantonAnton!” Och på pilen mot Hannah Montana står det ”Hannah Trolle<3 Hon älskar att sjunga, är rätt bra på gitarr och tycker om kläder och att stå i rampljuset!”]

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Caradhrasprotokoll 21 september 2010

  1. Regina skriver:

    Det är så roligt att föreningen finns kvar!
    och att ni verkar diskutera Tolkien lika mycket som på min tid..
    /jättegammal gammal ordförande

  2. Hej, jättegamla människa! :D

  3. David skriver:

    Hur gammal är den jättegamla människan? :O

Kommentera

