Protokoll 5/10 2010

HEJ! 5/10

En sjuk och krasslig Linnea som skriver. Förlåt att jag glömde protokollboken hemma förra gången. Puss

Vad skulle Linnea hete om hon var 100% vatten? Rinnea.

Vad skulle Fanny hete om hon var en hink? Spanny

Vad skulle Ida heta om hon gillade hästar? Rida

Vad skulle David heta om han var en pinne? Stavid

/Ezra blev medlem detta möte.

Hej Ezra! Kul med en ny medlem! Många nya här.

Vi behöver en Caradhraskväll! Emmy har ett hem att dela ut! Hon bor vid Fruängen.

Kontaktinformation på bloggen är en utmärkt idé.

[Skrivstil som renskrivaren inte vill renskriva. Men det verka handla om nollning]

Nollningen diskuteras. Vad är de? Inte mat enligt många. Jag (Fanny) och Carlo är tydligen dumma i huvudet. Jupp =) Haha

Linnea är bäst! Namnrunda. Men det blev det aldrig för folk började prata om sprit och nollningsfester. Nu blev det namnrunda. Caradhraskvällen blir av på fredag. Carlo kan inte välja spel men säger ett i alla fall.

Klaras favoritspel är Mariokart. ß Jag stavar med C!//Clara

Ida har inget. Det blev dock tetris.

Anjas favoritspel är portal.

Odas favoritspel är final fantasy 10.

Carlo tycker att 9 är bättre.

Leonards favoritspel är … Hans alias är Lurtz. Favoritspel är plants vs zombies.

Saras favoritspel är the legend of zelda, ocarina of time.

Heddas favoritspel är the sims.

Villes favoritspel är batman något.

Ezras favoritspel är supersmash brothers brawl.

Mitt favoritspel är Bond Golden Eye till 64.

Caspians favoritspel är Diablo 2.

Linneas favoritspel är Sims 2.

Andreas favoritspel är supersmash bros.

Olofs favoritspel är Final Fantasy 9.

Olof har inga linser.

Emmys favoritspel är Leage of Legends.

Ezras alias är Khamul, österlänningen.

Anton är en jävel på att baka äppelpaj (tack//Anton)
Hur vi ska sova hos Fanny, det kan bli mysigt trångt. Folk berättar gamla obehagliga campinghistorier. Den här pennan suger! Carlo e förnuftig… haha! Anja är besatt av smulor och nu kom Trolle woooo! =)
Sara lyckas med att misslyckas med smulpaj! Hihi

Alla vill soppa!

Nu ska trolle berätta!
I DN insändarna har någon skrivit! Tänk på oss med spindelfobi. Hon prata jättemycket och jag hann inte med så ni får inte veta slutet! Hihi! =)

Dom skriker, jag med och Pochontas 2 suger =) Men det verkar som Trolle gillar den… hehe… Linnea är dum i huvudet sa Anton. Jag skulle skriva =) Nu ska jag försöka lämna över den här. Anton tvingar Oda att skriva protokoll så hon tänker följa Caesars exempel och skriva om sig själv i 3:e person. Mango betyder slavhandlare på latin. Olof är jobbig för han kittlar Oda och mojsar med hennes hår.

Vem har rätt Roger? Vem är ens rätt Roger? Jag tycker Fernsjö men folk verkar tycka Torstensson. Nu blev det ingen buller för Oda idag heller… Anton drog ett matte C skämt XD Det finns hopp även för vissa sam:are.
NOLLNING ÄR DÅLIGT! Nu står det i protokollboken.

”Det är nån klass i alla fall” Då har Carlo iaf garanterat sig.

Nu pratar alla om filosofi och psykolog. Och Oda orkar inte skriva mer. Och Anja orkar inte lyssna mer, men hon kan ändå skriva att Pokémon är så mycket bättre än digimon. Så det så. Hah!
[Bild på magikarp]

[Bild på giraff som blir biten av en fisk]

Sen så kom jag på att jag borde skriva istället för att rita Giraffer, så jag lyssna lite. Men det enda jag hörde var något om manligt och insmort i olja, så jag ändrade mig. Jag förstår inte det judiska skämtet. Och och och på tal om Pokémon! Powerglove har gjort ett metalcover på första Pokémontemat där Tony Kakko sjunger!! Tony Kakko och Pokémon!!! <3 8D Kanske någon annan faktiskt orkar skriva vad som sägs…

[Clara skrivet i ett härta] här och jag har ingen aning om vad vi pratar om! Sara vill bli spåkvinna, det kan Trolle verkligen föreställa sig. Sara kommer bli rik. Olof berättar ännu ett Judiskt skämt. Nu ska Oda också berätta ett?! Vi gillar judiska skämt idag. Jag tycker att Andreas skämt var bäst. Nu diskuteras judendom lite mer seriöst. Den här pennan är verkligen SÅ DÅLIG!
Slutsats: Sara är den sämsta juden ever. Okej, nu ska vi snacka Talmud.

*en halvtimme senare*

Carlo; Det bästa är negerjudar!!!

Anton och Linnea bråkar om Anja

Anja: Nej, inte igen..!
Skam, skam, SKAM på den som fick in Carlo på Kina! Säger Anton efter en lång monolog om kinesisk historia av Carlo.
Hejdå boken! <3

Hej boken, nu är jag här. [Antooooon skrivet med gloria, änglavingar och en strålkastare på]

Prat om Sara som inte dödar insekter VS sara som dödar dem.

A jewish vampire, dör dubbelt så fort när man gör korstecknet //Olof

Judar judar judar, ständigt dessa judar. Utvalda judemyggor. Olof går L. Judar med små näsor kan vara generösa.

Mat mat mat mat mat mat mat mat mat

Vi har en jude bland oss! Run 4 Ur Life!

Jag tycker det här slutade på bästa öjliga sätt. Det är väldigt tydligt ibland vilka som är judiska.

I makten som befogats mig i positionen som sekreterare förklarar jag härmed dagens protokoll avslutat och mig själv som awesome.

Eller? [Bild på fisk, vild på giraffisk som äter mindre fisk] Okej. Nu. För nu har jag ritat färdigt :’D

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

