Protokoll 26/10 2010

Caradhras 26/10-10

Äntligen hittade jag en penna, den borde sitta på boken.
De spelar Munchkin men jag kom just hit så jag vet inte hur det går. Men Oda och Olof har jäkligt många kort så det ser ut att gå bra.
Vi r väldigt många idag, jag får knappt plats och det är väldigt trevligt. Nu försöker Olof & Oda slå sitt sista monster, kommer folk lyckas stoppa dem :O

Jag tror inte de kommer lyckas för de andra stoppar dem rätt rejält.

De måste nu slå en Munchkin med lvl 92 hehe… De lyckades inte riktigt.
Spelet avslutas och det vart oavgjort. Nu blir det namnrunda.
Carlo ser ut som en tomte i den gula mössa han har på sig. Temat är senaste dröm eller nån man vill berätta om. Jag orkar inte skriva allas namn.

Hedda måste få ett alias.

Oda är hungrig och måste snart gå. Folk har typ huvudpersoner som alias. Det är lite tråkigt. På min tid kämpade vi minsann bland obskyra karaktärer. Olofs dröm var rolig. Anjas var mycket makaber. Sara kommer ihåg sin dröm väldigt väl, men inte grisspråket.

Vi har två nya idag! Julia-naturare :D och Claras kompis som inte går på Södra, hon heter förresten Miranda, vilket jag tycker är ett mycket fint namn. Isak blir alltid snuvad på mat i drömmen. Det står inte i protokollboken är Isak är definitionen på en übermench.

 

Claras animagus är en mussla!

Kakor!!!
Nu är Sara och Carlo på G! <3

 

[Bilder som ska föreställa Anjas dröm]

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

