Protokoll 25/1 2011

Caradhrasmöte 25/1

Nu kom en boom med folk. J Jag har hittat en specialtidning om Harry Potter-seriens slut.

Folk diskuterar hur dåligt det gick på DU-mötet. De ändrade stadgarna ^^

Jag har skapat en formation av kakor som ser ut som Argonath.

Goooda kakor jag köpte.

Igår var årets fattigaste dag, men inte idag!!

Epilogen i Potter har jag itne läst fortfarande och nu spelas den in inför Part II.

Nu satte jag upp Två Tornen-affischen med fungerande tejp ^^ Nästa gång jag målar ska ja gnog måla Sagan om Ringen-motiv…!

Hans Zimmer är bra, fast han har rippat sin egen musik. Carlo borde skaffa nytt jobb. När naturna började snacka matte myntade Carlo ett nytt rop – han DAMPADE!!!

Carlo har ADHD

JAG HATAR DET ORDET DEFINITION!/Trolle

Var ska vi äta?!

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

