Protokoll 22/2 2011

 22/2-2011

Jag (Anton) är här vid tre! Och jag har bakat. Ja, I’m awesome.

Stina är ny och här så vi pratar lite om kåren. Nu blev jag ledsen och saknar kåren. Nu kom DU-gänget. Deras möte var patetiskt. Allmänna samtal utbryter. Hanna är William. Kåren och DU är stora samtalsämnen och David har behov av att ta livet av sig. Nu kom en ny etta, sebastian. Filosofi diskuteras nästan men Hannas panik överröstar allt. Kakbråk.

Namnrunda!

Favoritätbarsak är temat. Frisyser diskuteras.

”Din mamma är en social konstruktion”

Hur uttalar man crepes?

Att stalka sin lärare: en novell av Stina Färdig.

Prat, ja hör inte vad folk säger. Davids föräldrar vill inte ha kommunistiska möten hemma hos sig! ”Fight fight fight” – Caradhras om Linneas och Odas klash om vilka som borde suttit i styrelsen.

Stina har nu aliaset Arwen. Sebastian är nu Kili.

Nu hånar vi Carlo.

”Sportlovet har man för att motionera” – David

”Coola hästar äter fiskar” – Anja

”Efter femtio avrundar man uppåt, så då blir man hundra” – Stina

Anja spelar portal.

Jag hatar Caspian. Caspian är dum.

”Carlo vill ligga med Kant” – Hanna.

Nu har ja goch caspian pratat minecraft så länge att jag missat alla samtal. Nu kom Olof. Vilket leder till att vi pratar om universitet och stuff.

Jag har just masserat Linnea, och nu kom hon tillbaka. Hon vill inte att jag skriver mer. Hejdå! /Caspian

Caspian är ond, hans handstil går inte att läsa.

”Att mobba folk är bra” – Caspian

Caspian är också söt.

Godwins law… alltid rätt.

Nu disktueras politiska namn.

Jag leker maffiaboss och skaffar skulder i kakform till mig =D

”Jag tittar på dig” – Anton säger en legolasmening.

Hej, det här är Linneas lillasyster! Elin btw :D

Ni är lite ”töntiga”, men ascoola. <3 Dubbelmoral.

Hälsa Hanna :)

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

