Protokoll 15/11 2011

Caradhrasmöte 15/11 – 2011

Något har hänt…

David satt i soffan. Han reste sig. Sara satte sig. De bråkade och uppgifter går emot varandra om Saras tröja gick sönder eller ej. Sara fyllde Davids ena sko med tvål och vatten och gick sedan på kårstyrelsemöte.

David var ett kioskmonga och försöjte torka skon i mikrovågsungnen på högsta effekten. Efter 15 minuter började skon ryka. Vi behövde öppna alla föster.

WTF. Så går det när man lämnar dem utan tillsyn. Notera att jag, Anja, inte var närvarande under ”skoincidenten”.

Nu gick alla, alla,utan jag härifrån. Men de ska köpa skakor, så det är okej. Och jag har seriet i min dator.

Nu har vi kakor i våran stuga: 300g pepparkakor för 15 kr, dvs 100g för 5!!!

Edvin säger att de smakar bakpulver. [Jag säger helre det än bara bak, utan pulver, sek. anm.]

Sebbe hävdar att vi är Södras tolksälskap, då vi övertolkar allt.

”Tetris är årets spel!”
-Anja

David kan ta 30 skott i sin röv… Enligt egen utsago, mind you.

Jag (Stina) är helt utesluten ur diskussionen om dator/tv-spel.

Sebastian surar över formuleringen ”Kåren langar stadge propositioner”.

[Hjärta]

DAVID OCH SARA SLÖT FRED!

[Bild på en dude med långt hår och mustasch, tredelat skägg och fiskmun. Han glittrar.]

Kärrtorparen Sofia heter nu Sonja.

Caradhras är nu Södra Latin Tolkförening.

*Oläsligt*

[Ännu en bild på ovannämnda man, denna gång med ett lömskt leende och inget glittrande.]

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

