Protokoll 20/9 2011

Vad-är-det-för-datum 20/9 – 2011

Jag är inte mentalt handikappad [Bra start för att övertyga någon om att man inte är det, sek. anm.], jag har bara inga linser. Eller koll på datum.

Vi var dåliga o glömde föra protokoll klockan är nu fyra.

Död åt japanerna!

Så tomma väggarna blir.

[Bild på en rätt vanlig fisk, dock med igensygg mun. Rätt skrämmande när man tänker efter.]

Så mycket kakor.

Avadas fall diskuteras. Igen. David är förutsägbar.

Anton kommer.

[DEAR MOTHER OF MERCY WHAT IN THE NAME OF ALL THAT IS HOLY HATH I SET ME ORGANIC PHOTORECEPTORS UPON??!!!!!!! Nej, men ärligt talat, vad i själva fan är det där?! Det är ännu en av Anjas sjuka fisk-människa-hybrider. Den har ben som en människa, väldigt stora fötter, mänsklig muskulös mage. Stjärtfena där det bör sitta en svans hos primater med svans. Huvudet är… ett fiskhuvud med ett helvetiskt gap och sönderknarkad blick. Samt en punkfrisyr. Jag är rädd. Och Anja sa att hon inte var helt från vettet. Samt så ser det ut som att fisken glänser/skjuter ut ljusstrålar från sig.]

Fisken som dödade protokollet…

David pratar om en Hitlerfilm jag(Linnea) borde se. [Ärligt talat, se Der Untergang, så jävla bra film. Sek. anm.]

En ryss ramlar ut ur en garderob.

Jag tror att David har snott Carlo från mig…

Vi borde tvätta filtarna!

Anton är tööööööööntig. Herregud. Jättenördig!

En positiv demonstration = korståg. Anton säger nej.

VAL [Bild på en val och en massa klotter]

Sluta förstöra min protokollbok!

Anton vill att Linnea ska sluta + tycker han att Linneas ärr är badass.

Nu gör Sebastian och Joakim det.

Vi bashar William, Anton och Carlo på djäknefotot. [Mest Carlo, sek. anm.]

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

