Protokoll 27/9 2011

Caradhras 27/9 2011

David är ”i” Kreta och kollar getemycket på getter. [Haha-ha. Sjukt kul. Ännu roligare var det att vi åkte dit i ett Getplan. Sek. anm.] Massor med nya människor! Smått tveksam namnrunda. Kili är för snygg för att vara dvärg.

Meddelandet till samlingen failade.

Massa nya folk [Utropstecken format som hjärta, från och med nu kallat för ett ”Hjärtropstecken”]

Dvärgskägg är nice!

[Bild på antingen ett gristryne, ett öga eller gud vet vad. Samt en blomma.]

Pratar lite om hur man kom till skolan och hittade Caradhras.

Harry Potter *Hjärtropstecken*

ALIAS
August – Sp2d

Ingenting förklaras i Harry Potter. Man vet aldrig hur magi fungerar? Allting i berättelser ska ha konsekvenser.

[Följande smiley är ritad, vriden med en vinkel på pi/2 radianer motsols och ser bättre ut: =P]

Harry dör- återupplivas – meh.

Serien blev sämre efter 4:an.

BlondinBella började när hon var 14 år, osv.

”Kissie förstorade läpparna BARA för bloggen”

Sara är sen för hon snackar, men nu är hon här.

[Klotter] Jag kan inte rita [XD utritad]

AHAHAHAHAHA

Hedda bet Sebastian och nu är jag i mitten.

Kuddkrig?

Senastian dödar Hedda, Hedda dödar tillbaka.

[Bild på mask, pil med texten ”Mask”, är den möjligen skjuten av Legolas?]

Hej hej.

[Bild på ett timglas mellan sidorna, samt ännu en Legolaspil med texten ”timglas”]

Johan ska svara nej enligt Stina.

Sara kommer att få MVG i psykologi säger hon…. sedan räckte hon ut tungan.

Sara lyssnade på Stina och är tyst.

Skulle vara

ALLA STIRRAR

[Bild på ett ansikte med två stirrande ögon och en uppblåst balong som mun. Pil som säger ”Leeskigt” och över denna text en ledsen smiley]

Jag är så estetisk.

Pokémon [inringat]

Långfilmerna är så najs fast det spårar efter film 3.

Nu snackar vi typ Star Wars, naturo fandom.

[En bild på ett S, samt en pil som säger ”Jag minns när jag inte kunde göra såna här!” ännu en pil med texten ”Jag kan inte =/”]

[Något skrivet på antingen persiska eller arabiska eller något liknande.]

Amnesia = najs

XD

JAG HAR GLÖMT HUR MAN SKRIVER MITT NAMN PÅ JAPANSKA?!! D=

Caspian är en fitta.

Abraham Lincoln levde i 700 år. Därför är han antisemit.

Sasra är antisemit.

Stina är antisemit. [Jag ser vad som komma skall så vid denna tidpunkt så kommer jag att kopieringspasta in ordet ”antisemit”. See what I did thar?]

Hedda är antisemit.

Sara: ”Antisemit! Antisemit! Antisemit! Antisemit! Antisemit! ANTISEMIT! ANTISEMIT!

Rattatosks enda uppgift i livet är att ta nyheter förolämpningar från Nidhögg och Superseriösa örnin.

It is a lie!

JAG ÄR HUNGRIG!

PS: Jag ska äta snart ^^.  /Stina

Viktigt: Leo var här. [Vem fan är Leo? Sek. anm.]

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

