Protokoll 11/10 2011

Caradhrasmöte 11/10 -2011

31 DAGAR KVAR TILL SKYRIM!

Fuck Fuck Aina bro bro

PC>konsol

Skägg är bäst.

Freidrich Engels skägg är typ det bästa.

Burskägget är också väldigt bra.

Bra skägg:
Engels
Bismarck
Tsar Nikolaj II
Gordon Freeman
Lavskägge

David suger på att äta Ballerina.

Meloner är the shit.

Linnea är bra på att baka.

Ingen gillar Davids spel.

[Den episka bilden på Lincoln-valross-hästflugan. Det är helt enkelt en valross i frack, monockel, käpp och cynlinderhatt hur vilken det kommer hur en robotarm som håller i en pistol. På ryggen finns det flugvingar och en hästsadel. Den har även polisonger, ett whiskeyglad med isbitar i och den blir stabbad i magen av ett tvådelat spjut. Det rinner väldigt mycekt blod. Texten under lyder ”Abraham Lincoln i form av en flygvalross i ett parallellt universum”. Bidragande konstnärer är Anja, som ritade valrossen, samt David och Leona som fick bilden att flippa.]

Caspian är. Det är kul att vara tillbaka här och hälsa på. Många nya människor och lite gamla. Eller ungefär hälften-hälften när jag tänker efter. David och Sara diskuterar en *oläsligt*, ty Sara ska gifta sig med en viss Felix [Stern, sek. anm.], som vi i sin tur ska konvertera till judendomen [Nej, hålla en bar mitzvah, sek. anm.]. Vi har också haft diskussionen om Minecraft. Det är ett fint spel!

[Bild på ännu en muterad fiskmänniska, som jag inte ens kommer försöka mig på att beskriva, då jag saknar orden som krävs för det.]

3,141592653589793238…

David och Leona brottades insmorda i olja.

Caspian och Sara läser högt om sex.

3

Stina har numera grönt hår.

Människor med luftbublor i kroppen imploderar.

Stina byter bästis hela tiden.

Joakim tittar på Hannah Montana.

Det här är Sebastian som skriver. Mötet har gått ner i varv och blivit segare. Nu börjar vi diskutera filosofi, men det höll bara på i ca. 5 minuter. Undrar hur länge jag tänker stanna. Caspian och Sara pratar filosofi. Jag kanske sätter mig och lyssnar. Jag kanske ska ha en Caradhraskväll på Lördag, det vore första gången i så fall. Psykprov imorgon. Angående evigt liv går det bara att bevisa om tiden tar slut, och då är livet inte evigt.

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

