Protokoll 20/3 2012

20/3 Caradhrasmöte

Haha datum före möte i rubriken!

Some men just want to watch the wrold burn!

Relativitet är förvirrande.

Julia hade batter sake för sig under sin barndom än pokémon. Hon har fel.

EU West är den bästa LoL-servern.

Julia har 8 prov :O

David ska strida med ändtarmar.

Prollemon.

Jocke pajade käglan /Linnea.
(Ovanstående skrev Sebbe)

Och nej, Julia har inte fel! Julia hade bättre saker som Zelda & Sailor Moon & sånt.

Hjalmar är dum.

Det finns ingen fet mattelärare.

.xxx är ett dåligt domännamn.

Edvin samlagar DS:ar såligt.

Dumma pok´monutvecklare.

Magnus förklarar Misigno.

Uno idkar kärleksfullt samlag med Pokémon Crystal.

Sebastian får spasmer i  sitt ven med en kägla.

Black mage har en stav om den har ’lust’.

JRPG är ganska meh.

Edvin ser ut som en blandning mellan en kvinna, Roger Pontare och en peruiansk folkdansare.

Okej Caradhras, det är Sebastian som talar. Jag har nu tagit med mig mycket kakor många gånger, och ddet märks att det numera att jag har med. Forts. Nedanför.

Spoilers EVERYWHERE! C:

Jocke som spoilar Mass Effect är ett jätteeffektivt sätt att ta ifrån Sebastian protokollboken.

David är en brittisk fågel.

Sebastian igen: Du kan inte ta mig för givet på det här sättet, ibland har jag inte kakor, du måste förs… [En massa Sebbe-rage som jag inte orkar skriva ut. One does not simply rage in protokollboken, sek. anm.]…

David, Edvin, Emil, Uno & Sebbe handlar kakor. Edvin iförd Lade Macbeth/Pochahontas/Roger Pontare-koftan med två renar på huvudet, Emil i Macbeth-kostym med två snögubbar på huvudet. David har en rödsvartrandig krage med lång flaxande ärmar & tomteluva. Detta är den bästa kakinhandling jag någonsin kommer att se. Det är så vackert *Hjärtropstecken* Den ska för alltid förevigas med hjälp av Sebbes telefon.

Jag dör av syrebrist, skolans styrelse diskuteras, tror jag.

Anja ska till Rom nästa vecka och hennes vänner är oorganiserade =(

Piggor *Hjärta* Piggor med hamburgare i!!!*Hjärta*

Morotspiggor?

Kakor!

Ska Edvin skaffa tumblr? Nej, om han inte är jättefan av något eller vill bli dränkt i snodd helvetica-filosofi.

Islänska halstabletter, enligt Edvin och David innehåller motorolja.

Uno has got bitches och wubwubar, David kan inte teknik.

Anton hade purjolökar, och Edvin kommer bli som honom?

Macbeth som blodig purjolök.

[Bild på Macbeth som blodig purjolök.]

Dkdkinskykillerdk – Uno blev arg och döpte sig till McDase. Kirby dog och Stina är bra på stater, om det inte är Hawaii på riktigt. För Hawaii ligger i en ruta.

Två stycken katter = farligt! [Gode nyheter! Davids och Unos katt har nu bytt färg! Det tog dock sin tid, för Uno matade den fel, sek. anm.]

Jens arriverar!

Sälhudsbikini och björnskinnsbadbyxor.

”Man ska inte snacka rätt svenska” – Uno

”Asfaltham” – sötningsmedel.

Rymdastrunaytiker susslar inte med tidsparadoxer.

”Uno in space”, ”Uno in space II” och “Vägen till astronautiker – med Uno”.

Felix Stern fun-fact 8:
Hans första pokémonkaraktär hette AAAAA, motståndaren hette AAA.

Felix Stern fun-fact 6:
Folk kollade på ”dog raping cat”, med soundtracket till en känd porrfilm, de länkade till Felix som inte svarade på länken. Ett par timmar senare började Felix läcka porrfilmsmusiken.

”Vad gör du med ditt liv?”Anja frågar Uno.

Namnrunda

Namn Klass Alias Djurhybrids-battle
David Nv3b Storvätten Stutsvalross vs. Braxgiraff
Felix Stern Bv2a Elefantsjöhäst vs. Tigerjättebläckfisk
Jens Thorlidsplan
Natar 2:a
Leopardapa vs. Pegasus
Anja Sp3b Beleg Blackfiskshäst vs. Getgädda
Hedda Sp2a Rosa Mulåsna vs. Mula
Alfred Betong i Nv3b Dvalin Kängurubjörn vs. Tjurhajstjur.
Uno Nv3b Gimli Leopardvalross vs. Drontkänguru
Lisa Nv1a Haldir Fjarilsmammut vs. Blodigelslejon
Stina Sp2a Arwen Strunk vs. Cockamouse
Edvin Nv1b Dwaihir Pikaman vs. Bönsyerseuggla
Julia Nv2b Smaug Myrflodhäst vs. Späckhuggarbrännmanet
Sofia Sm3b
Kärrtorp
Legolas Kaninuggla vs. Hundtupp
(Labrador, gul)

Caradhras på lördag hos Lisa!

Wubwubsymfoni!

Valberedningskonspirationer! David instruerar i hur man pratar i telefon.

”Vem är wub?”
-Edvin

[Bild på en Strutsvalross, dvs en valrosskropp som är uppburen av två stycken strutsben. På kroppen sitter en lång hals som avslutas i ett valrosshuvud. Vid detta vidunder finns det en braxgrifaff som är en fisk med giraffhals och huvud och 7 taggar/ben plus fenor. Under denna finns en kaninhumla, som är en randig korv med kaninöron som används för flygning. Den har skojigt också 7 ben. ]

Felix har haft Tomas. Lisa Rolfy är bäst. Rolfyyyy*Hjärtropstecken* [That’s right, jag använde mig nyss av ett hjärtropstecken! Sek. anm.]

Edvin pratar om fransmännens fallos.

Internet är källan till all sann kunskap, den enda källan.

[Bild på en cockamouse, som då är en blandning mellan en mus och en kackerlacka, den har mellan 4 och 7 ben. Ena benet sitter i pannan.]

Anja höll ett MVG-tal om marulkar.

Vi pratar om Glenn-bloggen. IT IS ON!

[Ragehjärtropstecken och en bild på en bläckfiskshäst. Basically så är är det en hästkropp med 8 tentakler istället för ben. Hundtuppen är hårig, ledsen och är mest bara tuppig, bortsett från det lilla hundhuvudet.]

VAD SKA DAVIDS GUBBE HETA?!

Uranus eller Flygar? Det blev Flygar.

Jag ska battla David!

[A wild GETGÄDDA appeared! GETGÄDDA uses VARA EN HÅRIG GÄDDA MED FRAMBEN, GETHUVUD OCH HALS, DOCK MED GÄDDNÄBB! It’s super effective! PROTOKOLLÄSARE fainted.]

Edvins framtida telefon ska klara av att bli överkörn av en traktor.

Det pratas om vuljärer och kapibarer.

Alla glömmer bort Jockes existens. Samt så wubbas det.

KÅRSKVALLER! Kåren failer med pengar, speciellt de som hittas på random och ingen vet vem de tillhör.

Kakbråk!

Alla borde gå hem men ingen orkar. Eller vill. Vilket som eller båda antar jag.

Det är ej tillåtet att planera när man ska gå hem för då dör mötet.

Plötsligt orkar alla gå. Förutom de som diskuterar kemi eller filosofi eller svenska/grammatik eller vad det nu är.

Ordförande överger Caradhras för skolarbete. Shockerande!

Sopsäcken är stor som ett hus. Den är i alla fall minst dubbelt så stor som papperskorgen och den lutar skumt.

Det flyger också projektiler överallt och vi har helt anledning att frukta för våra liv.

David snubblade på en morot på vägen. Eller kastade han den? Det är oklart. Kanske var moroten en förklädd banan?

[Bild på en banan förklädd till en morot, eller är det en morot som förklätt sig till en banan på ett ytterst dåligt sättat? Hursom så säger den ”Hehehehehehehee”]

Caradhrasmedlemmar + cyklar
=
Katastrof

En åttaårig flicka gav Sebastian hjärnskakning.

Motorlösa fordon på hjul ska ej färdas snabbt i nedförsbackar. Det slutar sällan (aldrig) väl.

Shitpropelled Sebbe. (fråga inte.)

Alla borde titta på Supernatural.

Skidor + Caradhrasare är inte en bra kombination heller verkar det som.

Det finns tre sätt att stanna på skridskor: ramla, krocka i sargen eller åka i en cykel tills man får slut på fart. =O

Sodia har talang för att slå folk.

Bästa sättet att vinna närkampssporter är att psyka motståndaren genom att vara creepy. Det är dessutom underhållande.

I kampsport är det nybörjare som är farligast.

[Sedan ser det ut som att folk har spelat land och stad, då det finns en tabell som tyder på detta, samt medhörande land och stad-lappar. Lag 1 vann visst, underlig sak att göra, men värre saker har hänt, speciellt i fönsterhörnan. Det är hänt ett par… väldigt unspeakable things, både under caradhrastid och när vi inte har varit där. Det var främst i typ ettan som det var läskiga saker som hände där, även om legenden säger att ännu läskigare saker hände där året innan. Det påminner mig faktiskt som den här gången som jag skulle åka till webhallen i Sundbyberg en gång när jag gick i typ… sjuan. Det var typ sommar, det var varmt i alla fall, och en massa sol lite överallt. Det roliga med det hela är att jag åkte med fel tåg, råkade åka med Akalla-linjen så jag fick åka tillbaka ett par stationer och gå av vid Västra skogen är att byta. Det gick väl bra fram tills dess att jag skulle hitta Hjulsta-spåret, för det gick inte så bra, jag gick vilse. Jag sprang omkring där i minst en kvart. Det var väldigt otrevligt. Den enda jag faktiskt minns av det hela är att det var väldigt storts, labyrintigt och blått. Och mörkt. Och läskigt. Och kallt. Jag hittade dock tillslut. Sedan gick jag vilse igen på vägen till webhallen, men det är en helt annan historia, för den gången var det inte mörkt, utan soligt. För att vara ärlig påminner det jag först pratade om mig mer om den där gången som jag hde en caradhraskväll hemma hos mig i tvåan mer än Västra skogen-historian, jag gjorde alltså en Platon. Nej, men jag tror att det var den första Caradhraskvällen det läsåret och Ville var typ jättejättetidigt, så när jag skulle gå mot tunnelbanan tidigt för att hinna harassa miljöpartisterna som hade ett tält på torget så såg jag Ville istället och vi gick till tunnelbanan, så jag fick aldrig harassa dem. Eller ja, harassa och harassa, jag ville mest säga hej och kolla om de hade några framgångar. Det var ju val då :O Påminner mig om en gång som jag, Anton och en tjej från Ung Vänster blev kidnappade av SSU:are, det var väldigt trevligt. De är väldigt bra på att locka in folk i suspekta skåpbilar. Hm… vad pratade jag om från början? Right, awkward saker som hänt i föreningslokalen… hm… det var ju den där gången som jag mikrade en sko…. Sek. anm.]

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

