Protokoll 6/5 2014

Namn Klass Alias Bästa förvånade utrop
Cajsa Nv2b Hullo
Edvin Nv3b Gwaihir Nu blommar det i julgröten
Agnes Hu2a Merry Oj vilken överraskning (hela låten)
Sofie Hu3a Luthien Gudars skymning
Jens N10b Bågskytten Bard Say WHAAAT
Katarina Sp1e Fili Dra mig baklänges i en skottkärra
Emma Hu2b Celeborn Öj
Oja Sp1e Tauriel By Merlin’s baggiest yfronts/vid Merlins skägg
Sara Hu1b Bofur Milda Matilda
Axel Sp1e Halbarad Oh my (C3PO)
Ellen Nu3 Nob Vad sjutton
Uno Nv5b Gimli Abou knas
Mulrich Nv3b Gil-Galad May day, mayday, Monday, Tuesday, Motheis day
Kathiravan Hu2a Gamle Took Hoom, hoom, hoom!
Emmy Si3 Gollum Bah, hambug!
Niklas Sp2d Balin Ooookeeey? (Homer Simpson)
Ebba Sp3c Éowyn Milda mamelucker

Köttbaguett är det bästa ordet någonsin

Kolonialistadhras – ta tillbaks Åland!!! (Det är nästan lite läskigt.)

(Uno har samma tröja igen.) OuO (Edvin är söt.) (Cajsa skriver enbart i parenteser) (Agnes virkar Max studentmössa för att Max är en rebell.) (Nästa gång du invaderar Ryssland, kom ihåg att ha kul och vara dig själv.) (…och glöm inte en mössa!) (”Eller låt bli att göra det på vintern för i helvete”.)

[Oförståelig comic om Max och en datormus]

[Illustration av ett svärd nerkörd i en stubbe]

Caradhras världsherraväldesplan Förenta Svenskarna – Etnisk inrensning – Den våldsamma PK-revolutionen

  1. Åland -> Finland (Östsverige)
  2. Danmark + Grönland och Färöarna
  3. Norge (OLJA!) + Svalbard (kingdom of the ice bears) -> Arktis + Antarktis
  4. Storbritannien + EU(ropa) förutom Belgien
  5. Belgien
  6. Ta Amerika från två håll (Arktis + Antarktis)
  7. Japan p.g.a. teknologi
  8. Korea (Emmy på träningsläger i diktatur)
  9. Ryssland
  10. Kina
  11. Östra Asien (billig arbetskraft)
  12. Mellanöstern p.g.a. olja
  13. Afrika
  14. Oceanien. Främst Nya Zeeland!
  15. Återuppbygga Midgård på Nya Zeeland.

Grönland = Fängelseö Gladiatorarena på Grönland G.W.B. *2 v.s. Putin i tvekamp iförda höftskynke med frysta fiskar. Bunker under föreningslokalen Emmy är kejsare!!!! Bygga dödsstjärnan Inta verkliga Caradhras på Nya Zeeland och använd det som högkvarter Bygga Hogwarts i Skottland Khazad-Dûmstol Bygga Narnia. Lyktstolpe och Paravel.

[Temakarta över föreningslokalen som visar pågående diskussionsämnen]

”En gång var Nora Hegdahl kåren” ”En gång stal Nora mitt godis” – KIA

[Kathiravans kända älgillustrationer] [Illustration av stor älg med härsklystet ansiktsuttryck] -> Sveriges nästa kung?

Uppe i hörnet snackar dom kår, jag skulle jättegärna delta, men konversationen har tagit en negativ vändning. Jag tror inte det vore bra för mig att delta, för som en kan gissa är jag en f.d. kårare (och f.d.-delen är inte av val), och jag känner mig inte bekväm att delta i negativa ord. Men så var jag hejdlöst korrupt förstås. Så det hjälper. -> Kathir, du var den bästa kåraren ever, relax…

[Mer av Kathiravans älgar] -> Okej, älgar är svåra att rita [En till älg] <- Den blev bättre

[Medlemmar av orunda bordet samt deras motto]
Kejsare Emmy I – ”Blod och serier!” Greve Max – ”Genom prat och gnäll: måttlig framgång.”
Felix Stern, en av hovet – ”Born in the fire of Thomas”
Sebastian den Gamle, Trotjänare – “På min tid!”
Jonatan den något yngre, väpnare – ”När var en då?”
Agnes Lammet Riddarstormästare – ”I can’t even!”
Niklas, en landlös greve – ”Utveckla tankegången.”
Hertiginnan Sara Klyvaren – ”Jag minns när jag hade makt”
Ellen Rådare, guvernörgeneral – ”Born to trock” Riddare Katarina – ”Yngst, friskast, starkast.”
Väpnare Sara – ”Jag är faktiskt äldre!”
Byfånen Jens, en byfåne – ”Jag är en byfåne”
Bågskytten Oja – ”För Narnia!”
Jag som skriver! Hovnarr? – ”Räcker inte det här?”

Kejsare Emmy och hennes riddare av det ojämna bordet. Emmy har en snurrstol.

”The knights of the uneven table, Huzzah, the knights of the uneven table, Huzzah, Huzzah! The Empress Emmy and her knights are out-a-running, Huzzah, Huzzah!”

Kathiravan övar på sitt svenskatal om älgar. Mäktigt…*_*

Konspiration: Camille och Gustav V är samma person…

OKEJ: VI MÅSTE KOMMA VIDARE MED MINECRAFTFRÅGAN: – Förslag på tjänster önskas – Person som sköter betalningen önskas – Kan någon hosta en dosa hemmifrån vore det super! JAG ORKAR INTE KÄMPA FÖR DETTA ENSAM. ÄR DU EN GOD MÄNNISKA SÅ LÖS NÅGOT AV OVANSTÅENDE! TACK! :-)

Ett konstaterande angående vårat framtida världsherravälde: Ja – vi kan ta över hela världen YES WE CAN men det går inte att ta över Carl Bildt… …han är immun Sida 6 för detta möte! Rekord? :)

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

