Protokoll 31/3 2015

Vad skiljer Niklas och Linnea åt?
PRIORITERINGAR
(FUCK matteprov!)

Niklas hår är alltid lika långt.
Agnes har aldrig haft långt hår.

Agnes tänker råna en bank för att kunna bli brandman.
[illustration föreställandes hur Agnes rånar en bank och får en ”shitload of cash”, skaffar lasersyn och sedan släcker eld]

Vi hatar HATAR på högskoleprovet

STOR I JAPAN
Emmy ska till Japan i 3 månader (Agnes: 3 och 1 halv!) och bli stor där.

Niklas, jag, Agnes har vänantalstävling. Ytterst tveksamt…

KATHIRAVAN
Har fler vänner än Gabriel

AGNES
1. Felix
2. Felix
3. Niklas

NIKLAS
1. Agnes
2. Alla med ett hjärta
3. All världens gosedjur (very funny…)

Return of Jesus (Alfred)
Return of the Jew/Goat/Fladrif

POTATO IS LOVE <3
Potato is life!

”Inspirational handduk” –Emmy

Gotlandsresan will happen.

”Hur är det Kathiravan?”
”Det är bra tack!”

Kathiravan och Malin är vidare till andra uttagningen till allmänbildningen. :)

Tema: Vad ska man absolut inte säga inför sin klass?

Namn Klass Alias Tema
Cim Hu1a Diamond Took Berätta inte att du har en könssjukdom
Axel Sa2e Halbarad ”Jag tänker gå med i svenska motståndsrörelsen!”
Agnes Bildsmed Hu3a Merry Hemligheter
Emmy Si4 Gollum Uttrycka sin kärlek till Jan Björklund
Felix Nv5a Fladrif ”…det var så jag körde på Jonas Sjöstedt”
Alfred Nv6b Dvalin ”Jag är egentligen 40 och har inte gått här på 20 år”
Jonatan N13a Otho Ord som ”lång”, ”hård”
Sara Hu2b Bifur ”Jag ska iväg och kriga för ISIS” eller ”miljökommittén suger”
Elina Na1a Elwin Sina kontouppgifter
Saga Sp2c Beregond Sluta säga ”orimligt”
Ingrid Vintervärd Nv3b Finwë ”Matematik är för jävligt och borde förbjudas” eller ”jag tror på astrologi”
Kathiravan Skuggledare Hu3a Gamle Took Nånting trevligt om tvillingen
Niklas Munterbiskop Sp3d Balin ”All hail the great Krendel”
Malin Sa1e Tobold Hornblower ”Jag stöttar Gunilla Zand”

Hillevi vi pratar om dig.

Alfred har väldigt glansigt hår.

Hälsa Sofie… Alla gör det nu.

Agnes vill ha pengar every1 [illustration av Gotland och en cykel]

Malin och Kathir tävlar i kunskap.

Macchu Picchu ligger inte i Jämtland!

Emmy känner sig utsatt i hennes förhållande för Agnes tar på hennes knän.

Robin Hood är jätteless, mycket sämre än kung Arthur.

På fredag åker Emmy till Japan i 3½ mån och det enda Agnes sysslar med för tillfället är att försöka knäppa upp hennes BH!?

Det finns olika typer av sälar.

Alfred åt kebab igår… eller??!?!!?

Kejsarpingviner bör göra vingar.

Jag må vara en grevinna men jag är också en kvinna.

PJÄSEN OM HÄSTEN:
Det börjar med en hästen [red.anm: jag kan obviously inte grammatik?]. Hästen är Malins häst Inja. Hästen går ensam på en scen, på väg att träffa Micke från Tinder.
Inja mötte en lama (som hette sir Gilbert II) som började rappa. Gilbert ber Alfred om ett beat:
”Jag är en lama, men inte en lam sån. Jag kan rama, in en tavla. Jag har klövar med vilka jag vill öva. Jag har beats som dig dövar. Och för alla döva; er skall jag söva! FREESTYLE!”
Mot vilket hästen (som var bättre än laman) svarade:
”Gnägg! Du tror du kan rappa, men du kan inte fatta, du är som han från Dragon Ball Z nappar. Nu vill jag dig tappa, så spring hem till din pappa!”
Hästen frustade stolt och överlägset mot laman. Laman fick en sorgsen och distant blick i ögonen.
”Min pappa är död”. En ensam tår rann nerför lamans kind. ”Nu ska du bli röd!”
Sedan attackerade laman hästen med en kratta, vilket gjorde att hästen blev röd av blod. Hämnden har aldrig varit så ljuv.

FIN

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

