Caradhrasprotokoll 26/5 2015

Frågorna högstadiegeografin inte vågade ställa:
Indien – utveckla
Mongoliet: tankar?

Polen: ja/nej?

Luxemborg – har det gått för långt?

Anteckningar från en frusen blogg: no 642
Niklas har inte sett min uppdatering. Skåda den Niklas, och ta till dig dess budskap.
[illustration av träd vid bäck]

Klockan är tre, och vi är lika många.
Niklas är borta, och kanske var det limmet som lockande hat alla.
Med honom borta, tar de sitt limsmaffärärende annanstädes. [Illustration av glad stjärna]
Vi har t.o.m. en kaka!

Kathiravan har hemliga intressen. Han målas på människor! Han gömmer nog också konspirationsanteckningar och penna och DUD-farmingas, och drömmar.

ANARKI I KAKÄTANDET!

Barnen vill åka och bada. Kommer de överleva?
Det är rätt fontigt att tvillingar har samma födelsedag.

Agnes framtid [illustration av Agnes som youtuber? Som säger ”Hey Bebz! Diz ma channel #Swededream Dis ma fanz” Agnes har tio fans engligt illustrationen]

Vi saknar Nikas, han är limmet som håller oss samman.

Namn Klass Alias Tema: Vilken icke-existerande självbiografi skulle du vilja läsa och vad är dess titel?
Daniel Svanhopp Hu3B Blanco Min framtida självbiografi till naturen ”Det är chill, jag löser det”
Cim Hu1A Diamond Took Jesus självbiografi: ”Hur man upplyser världen – ett steg före alla andra”
Elin vägvilsne Hu3B Daniels självbiografi, ”det är chill jag löser det”
Agnes Bildsmed Hu3A Merry Erik XIV: ”Gången jag cuttade den där killen”
Alice Sp1E Edward Bloms youtubeinläsning av sin självbiografi ”Punsch”
Mathilda Es1B Carl Cotton Påven Johanna ”Spädbarnet i påvehatten”
Ingrid Vintervärd Nv3B Finwë Voldemort ”Min väg mot makten”
Axel Sp2E Halbarad Darth Vaders ”Mustafar till end” Eller ”Eld till eld”
Kathiravan Skuggledare Hu3A Gamle Took ”Från finansvärlden till guldhålor – Bar Kochbars dröm”

 

Vad fan använder en pennies, cents och fen till? De är inte värda någonting!

Elin såg delfiner i Wales – Wales… What?

Barn ramlade ur hoppborg som lyftes av tornado 20m upp i luften, 3 till sjukhus – Senaste nyheterna

Elins pappa fick inte äta middag i Wellington bc alla skulle valla får.

Det tar 40 kulor för att döda en emu.
Förtryck löser inget.

Cims kompis går på jaktgymnasium.
Cim känner många med vapen.

Elin ska på toa!

”Men du är ju från Norrland” – Alice
Total tystnad faller i flokalen. Mathilda viskar kvävt:

”Nej, hon är från Jämtland.”

 

Mod_Axel_Wall eller M0d_4x31_W411 – EmoAxel

Agnes är skyldig Kathiravan och Elin pengar, Such tjyv

Skärmavbild 2016-01-31 kl. 13.59.24

 

 

 

Ett besviket föreningsutskott kommer 17:16 och ingen är kvar?!? Första gången?

”The weak ones leave before 6…” – Elina
Era jävlar!!

Elina och Malin har ett eget Caradhrasmöte. Det är det bästa mötet ever!!!
Extraspecial superfabulös grym spektakulär namnrunda:

Namn Klass Alias Tema: Hur skulle du beskriva din besvikelse?
Elina Na1A Elwin Som om det varit en jätteregnig dag då jag tvingats vara ute, kommer hem och upptäcker att min tårta är uppäten, godiset är slut och Eurovision är inställt. Så besviken är jag.
Malin Sa1E Tobolt Hornblower Som att jag missat alla bussar, pendeltågens samtliga linjer har signalfel och jag tvingas gå från Fruängen i hagelstorm. Väl hemma får jag reda på att Doctor Who är nedlagt, våra pinsamma kroppar utbytt mot Doktor Olle och hela säsong 4 och 5 av Game of Thrones spoilas för mig

 

Hände detta p.g.a. att Niklas är bortrest? Är han limmet som håller oss samman. Hur ska det gå nästa år?

Skärmavbild 2016-01-31 kl. 14.00.01
PS. ni andra suger. DS.

PPS. Ni diskade inte kniven fy skäms!! DDS.

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

