Caradhrasprotokoll 8/12 2015

Emmy och Ellen är tillbaka för den stora överraskningen! Allt är rave!

Douglas Adams skrev ett Doctor Who-avsnitt som var FÖR BRA för att kunna göras. Istället blev det en bok.

Björn är för bra för att bli filmad men skriv gärna en bok om honom. Eller en film om den är för bra för att vara sann.

Överraskningen närmar sig… alla är förväntansfulla

Niklas är så gammal att han glömt koden

SNART AVSLÖJAS ÖVERRASKNINGEN
ooooh superöverraskning oooh

Elis måste täcka för projektorn
Total tystnad…

Billy Boyd hatar/älskar oss!!!!
Men det är bara halva……
Billy Boyd gav oss 250:- gratis <33333

BILLY BOYD ÄR HEDERSMEDLEM I CARADHRAS!!!!

[Billy Boyd blev den 6/12 medlem i Caradhras under en frågestund på SciFi-mässan 2015. Video och fullständigt utbytta konversationer finns att hitta på Caradhras Facebooksida.]

Namn Klass Alias Tema: Vad vill du säga till Billy Boyd?
Björn Sa1D Shelob Som en sann Caradhras-medlem reser jag mig inte för någon som en sann Hobbit skulle gjort
Ellen Nu5 Nob Varför tog du inte med dig Dom?
MB Cim Hu2A Diamond Took Vi är gifta i ett parallellt universum
Katarina Taggskägg Sa3E Igelkotten Sebastian Jag ber så väldigt mycket om ursäkt [att jag inte var där]. Förlåt.
Elis Na1A Celebrimbor Jag vill prata mer om baguette och ost
MB Laima Na2A Shagrat Om du någonsin kommer till Caradhras kommer vi bjuda på så mycket kakor att det räcker till både breakfast, 2nd breakfast, elevensies, lunchen, afternoon tea, dinner AND supper
Liam Es2C Denethor Jag ber om ursäkt, jag tänkte komma men det blev inte så.
MB Elina Na2A Elwin Du låter som en ängel
Fredrik Hu2A Harry Goatleaf Vi må vara den sämsta Tolkien-föreningen du hört om, men du har hört om oss!
Oja Båghjärta Sa3E Tauriel Jag äter alltid 2nd breakfast
MB Mathilda Es2B Carl Cotton Du och Dom är bästa duon ever i film och litteratur
MB Signe Na2A Morwen Ledsen att jag inte var där. Fortsätt leva ett hobbitliv!
Niklas Munterbiskop Sp4D Balin Skicka ett ilsket brev till Kathir och kom på julmiddagen
Klara Madrassviskare Sa3D Bofur 1) Om du känner dig deppig, ta på dig Caradhraströjan och en partyhatt
2) Köp en biljett och kom hit
Agnes Bildsmed Hu4A Merry Signera samma Caradhraströja som Sylvester McCoy
Emmy Si5 Gollum Det var en ära att höra dig sjunga [Edge of Night/Pippin’s Song]
Jonis Kramtrogen N13A Otho Snälla förlåt mig, du får kakor och kramar. Nej förresten, det får du ändå!
Erik Na1B Thorondor Någon måste offra sitt alias för dig [ping Iris]
Cajsa Sa2E När jag spelade LOTR online valde jag att vara en hobbit p.g.a. dig
MB Malin Sa2E Tobold Hornblower Vad anser du om lurviga mangos?
MB Mathias Hu2A Gothmog Låtsas vara starstruck när du träffar mig, men avslöja sedan att du inte är ett lika stort fan bakom mig.
Hugo Na1B Xoxo, Hugo
Saga Vulkansmed Sp3C Beregond Ta hand om din tröja och älska den på samma sätt som vi älskar bilden
Armand Es2A Tack för att du varit en sådan förebild för mina vänner i Caradhras
Carolina Bubbeltekniker Na3B Kíli Kan du fixa ihop mig med Dominic?
Axel Prövningsproper Sa3E Halbarad Jag förväntar mig att du kommer till minst ett möte om året där du kommer hyllas med en fest likt Bilbos 111:e födelsedag!
Sara Kulttrogen Hu3B Bifur Du är jättefantastisk! Erbjuder boende i Föreningslokalen, kommer fixa mat

 

[27 st deltog på namnrundan vilket är nytt rekord! Överraskningar är alltså en publikdragare!] 

Agnes och Emmy träffades medan de såg en film om valrossar. Agnes var så full att hon inte kunde prata så hon hånglade istället.

Jag (Malin) och Elina är tydligen gifta.

Alla njuter av att fista Ragnar (Elina är emot detta)

Mathilda, Björn och Erik ska göra Rivendell som pepparkakshus. Vi inväntar resultat med spänning.

”Jag blev så lycklig att jag fick gåshud när jag såg den här matteuppgiften” – Elis
”Jag satsar på min död” – Malin

Skärmavbild 2016-02-01 kl. 22.45.12
Ringens inskription på svara språket + rövarspråk
Ashosh nazozgog dodurorbobatotulolulolûkok Ashosh nazozgog hothvova hoha tot u lol û hoh Agoghoh boburor zoz umon Ishoshi kokrorimon popatot ulol
”Johnny Depp är en 11 av 10!” – Axel

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

