Protokoll 9/2 2016

Det är fettisdagen idag! Och det blir semlor!

Endast 2 pers dök upp till Daniels sista lektion idag. I en klass på 7 pers, men ändå! Dålig uppslutning!

Malin är ett garderobsemo.

Älskade, älskade Fredrik bjuder oss alla på semlor. Världens mest fantastiska människa.
Agree!^

”Vi måste hacka oss in på Caradhrasbloggen”

OBS Grädden är perfekt vispad med övervispade klumpar…

Vissa dagar är fulla av stress; men jag har som tur är inte pest

Tema: Vad skulle du kunna mörda någon för? Och hur?

Namn Klass Alias Tema
Fredrik Hu2a Harry Goatleaf När jag behöver upprepa saker flera gånger på rad för folk. Klämmer ihjäl dem.
MB Signe Na2b Morwen När man läser och någon pratar med en och man säger ”jag läser” och de fortsätter. Strypning.
MB Malin Sa2e Gamle Toby ”Jag vill döda de som rev Klarakvarteren.” Stänger in dem och spelar Cotton Eye Joe tills de dör av vansinne.
Liam Sa1e Denethor Om någon hotar mig till livet. Typ tortera dem i en källare. Skendränker dem, flår deras händer och utsätter dem för kinesisk vattentortyr.
Andreas Hu1b Om någon anser Jar Jar Binks vara en bra karaktär. Jag ska försöka forcechokea dem döda, men sedan inse att jag inte har The Force i mig.
MB Elina Na2a Elwin Spoila inte! Jag tar 2 skedar, gröper ur ögonen på människan och gör harakiri på dem, åt dem.
MB Laima Na2a Shagrat Jag skulle mörda någon ”for science”, typ testa gift eller skicka dem till rymden
MB Cim Hu2a Diamond Took De som hatar Meryl Streep. Seriemörda alla på ett intressant sätt jag kan skriva om på wikipedia sedan
Erik Na1b Thorondor Folk som pausar ett samtal mitt i. Jag skulle vattenmumifiera någons händer och använda fingeravtrycken för mord
Katarina Taggskägg Sp3e Igelkotten Sebbe Folk som avslutar ens meningar. Du känner inte mig!! Jag är bra på att strypa folk.
Elis Na1a Celebrimbor När folk argumenterar mot evolution och för skapelsen. Sätta i isvatten med en eld under, så de långsamt kokar till döds
Jonatan Kramtrogen N13a Otho NÄR FOLK STÅR FEL I RULLTRAPPAN!! Springa in i dem
MB Mathias Hu2a Gothmog När alla köper individuellt snacks och någon äter upp ens snacks under natten. Cuttar hela deras kropp och doppar dem i saltvatten.
Björn Sa1d Shelob Egoistiska människor. De som avbryter ens egoistiska rant. Cyanid.
Daniel Svanhopp Hu4b Blanco När man gnisslar med besticken. Mun öppen mot trottoarkanten + stampa
Axel Prövningsproper Sa2e Halbarad De i kollektivtrafiken som stannar utanför dörrarna. Släng dem framför valfri kollektivtrafikgrej så de dör.

Skärmavbild 2016-02-09 kl. 22.28.28

Illustration av Erik

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

