Protokoll 22/11 2016

Malin har gjort en Södra-bucketlist. De flesta har gjort ganska många punkter på listan. Elin har gjort två.

10 miljoner svenska mailkonton har blivit hackade. Nicole blev Caradhras första mailoffer.

Jag har en spricka i armen och det gör ont att skriva det här oj shit fan

Dagens tema: Om du var en superskurk, hur skulle du vara? Vilket vapen använder du?

Namn Klass Alias Tema
Malin Mörkerbringare Tema-3an Gamle Toby Classy superskurk med champagneglas i handen. Doofenshmirtzinator som skjuter legobitar som folk går på

 

Fredrik Toffelherre Hu14a Harry Goatleaf Campy Batmanskurk, politisk infiltratör, (ingen vet varför) sedan blir jag sorglig mr frozen, massa pengar och oförklarlig ondhet
Jennie Es16b Aragorn Businesswoman, dark och läskig med kappa. Överhuvud för massa människor. Har ett cybertroll
Fanny Sa16c Skuggfaxe MI High- skurk med kanin. Vapnet är kaninen
Furst Nicole Sa15e Beorn Först korvspruta, sedan menskoppspruta
Klara Es16b Éomer OND skurk, är osynlig och hämnas på folk utan anledning
Linda Es16b Superdålig skurk – snor folks husdjur och behåller dem. Va snäll mot djuren
Basma Na15b Inte så elak, döper mig till Cool och är en kall vind
Furst David Sa2e Mablung James Bond-aktig med Empire. Är en gentleman med hajtank. Vapnet är GAS!!!
Linn Sa16b Legolas Jääääättedålig skurk, jag är en ärkeängel som kramar ihjäl andra (anakondan Linn)
Alva Na16b Classy och jättefruktad. mitt vapen är att kunna flyga!
Matilda Na16b Ancalagon Ha medeltida fort och dramatiska kläder. Använder mig av medeltida vapen som hjälmkrossare, eld, fängelsehåla
Helena Na16b Eärendil Mäktig och fruktad, tar över världen och flyger över mitt rike med telekinesi
Furst Saga Na15b Ungoliant Ond biolog som dödar folk med virus. Virus som är ”självdöende”
Stina Hu16a Lobelia Kunna gå igenom väggar och placerar doktor Westerlunds pelargon i folks hus för de stinker
Indra Hu16a Lotho Ingen ska ta mig på allvar, folk skrattar åt mig… Kastar popcorn och sockervadd på folk
Alex Hu16a nte jättebadass, men aah… har inget supervapen
Furst Dagmar Sa15c Galadriel Jättebra skurk (är ganska elak) och bor i ett stor lite halvcreepy hus. Har massa svärd och gör politiska brott. Tar politikerna en efter en. Lite KillBill
Furst Erik Na15b Thorondor Erik Berger, din personliga planerare och investeringskonsul. Har ett tufft visitkort. Retorik är mitt vapen!
Furst Liam Sa15e Denethor Klassiska jobbiga skurken som dödar folk lite för att. Har ingen agenda. Är sprängmedelsexpert
Furst Elis Na15a Celebrimbor Mr Bean, Buster Keaton och Charlie Chaplin har fått ett kärleksbarn, fast ond. Mr Bean-egenskaperna gör att klantigheten räddar mig när saker fuckar upp. Är bara casually ond
Elin Majestätsförbrytare Na14Sa Fëanor All looks and no action. Tänk de tre musketörerna från 2011. Börjar som Victor Vector i Dumma mig. Allt går dåligt men sedan skaffar jag ett luftskepp och försöker ta över Frankrike. Är lite slemmig). Har en ångdriven slägga så jag slipper slå folk själv
Axel Prövningsproper Sa4e Halbarad Vapen: håller inga monologer, då klarar man sig. Därför är jag den mest effektiva superskurken.
Furst Andreas Hu15b F’ili Lazy town-skurken Robbie Rutten. Låser in alla barn och Sportacus. Vapnet är min hjärna och oändligt sprängmedel för att spränga luftskeppet
Monti Na15Sa Ghân-Buri-Ghân Kan ge andra superkrafter! Fast bara dåliga. Som att dra till sig pistolskott, återuppliva malariamyggor, läsa sina egna tankar etc.
Elina Blåkrona Na14a Elwing Forskare, efter en labbolycka påverkas mitt psyke; all etik och moral försvinner. Tar människor och bryter ned dem. Har ett svart, mörkt rum som psykiskt vapen
Cim Maktivrare Huttra Thranduil Seriemördare, typ som i Seven. Kreativ tortyranvändare som torterar sina offer till döds, tex genom att hyvla av huden.
Mathias Kustvandrare Hu14a Gothmog Dr Doofenshmirtz med föråldringsinatorn som förvandlar snygga människor till gamlingar
Mathilda Färgfångare Es14b Carl Cotton Ger folk jobbiga egenskaper. Hummare får dyslexi och naturare

Alva är nu Haleth!
Alex är nu Lúthien!

ska%cc%88rmavbild-2016-11-29-kl-14-41-25
Elin som superskurk, på väg att ta över Frankrike

Max missade rundan pga programråd

Max American Spirit sätts på prov

Cim vann på Hybris. Bitter.

Det har faktiskt MÖGLAT i en Mer-flaska. Rekord!

Cim Mackivrare.

”Jag gillar att dammsuga, det är som att åka bil” -Monti

Bilen heter BLIXTEN McQueEn?

 

 

Det här inlägget postades i Protokoll. Bokmärk permalänken.

Kommentera

